יום ראשון, 25 במרץ 2012

לבננו: מצאתי פתרון!

אני לא זוכרת איך בדיוק התחלנו עם זה..

אני מניחה שפשוט במקרים שבהם היית מוצא את עצמך במבוי סתום, כמו, למשל, היית רוצה משהו שאחותך כבר תפשה, או שהיית מבקש לעשות משהו שלא ממש היה מתאפשר לעשותו באותו הרגע, או שהייתי מתווכת בינך לבין ילד אחר בדיונכם על משהו, הייתי אומרת לך, מבלי לשים לב בהתחלה: "בוא נחפש פתרון! תמיד אפשר לחשוב על פתרון שיתאים לכולם".

עד שיום אחד לפתע שמעתי אותך: "אמא, מצאתי פתרון!"...

מאז זה הפך למנטרה... זה, וגם: "תמיד אפשר לחשוב על פתרון, אמא, נכון?"...

איך שאני אוהבת אותך!!!

אכן, תמיד...

נ.ב. ובתמונות אתה בן שלוש שנים ואחד עשר חודשים...

10 תגובות:

shumim אמר/ה...

איזה יופי! גם אצלנו המנטרה "אין בעיה ללא פתרון" נשמעת רבות בבית. אפילו יובל אומר פעמים רבות "יש לי פתרון!" ומציע אחד כשיש בעיה כלשהי.

dnazvn אמר/ה...

זה רעיון נהדר. גם אנחנו השתמשנו בו לאחרונה כשהגדולה העלתה בעיות בגן. בא לך לתת לה מלאי של עצות מילדותך אבל כל הזמן ניסיתי לזכור שלא מה שנראה לי נכון לה. ואז ניסיתי לעודד אותה למצוא פתרון ביחד תוך שאני משתדלת רק להקשיב. והיא הביאה אותו ואף יישמה. צריך לאמץ בחום בכל מצב.

Miri אמר/ה...

גבירותיי...

רק תחשבו מה עלול לקרות בעולם אם דור שלם יגדל עם המנטרה "לכל בעיה יש פתרון!"... אני מתרגשת רק מלחשוב על זה..

נ.ב. ודרך אגב, האם אתן יודעות שאני ממשיכה לכתוב בבלוג פרטי? שמתי לב שהגבתן כאן...

אנונימי אמר/ה...

היי מירי

איך מצטרפים לבלוג?

נועה
פרדס חנה

Miri אמר/ה...

הי נועה!
כייף לשמוע ממך!!!
תשלחי לי את המייל שלך ואשלח לך את ההזמנה...
נ.ב. סליחה על התגובה המאוחרת...

אנונימי אמר/ה...

היי מירי

paz_oren@yahoo.com

ממשיכה לקרוא בעקביות את הבלוג יישר כוח על התהליך המדהים שאת עוברת עם הילדים באמת זאת זכות גדולה מקוה שיצא לי לבקר אותך בקרוב.

נועה

Miri אמר/ה...

שוב סליחה על האיחור...
בואי!!!
את אמורה לקבל הזמנה במייל לקרוא את הבלוג הפרטי - תגידי לי אם לא קיבלת..
חיבוק!

אנונימי אמר/ה...

היי מירי

תשלחי לי בבקשה שוב את ההזמנה

תודה מראש
נועה

אנונימי אמר/ה...

היי מירי

תשלחי לי שוב את ההזמנה לצפות בבלוג היתה לי בעיה להכנס ועכשיו הקישור כבר לא טוב לא נותן לי להיכנס

בתודה מראש
נועה

Miri אמר/ה...

אוי נועה... סליחה על כל הבלאגן! עכשיו שלחתי שוב... תגידי לי אם לא קיבלת..:)
נ.ב. יש אפשרות גם שתקבלי את העדכונים ישירות למייל, אבל אז הם מגיעים בכל פעם שאני מפרסמת פוסט, וזה יכול קצת להציק..

Related Posts with Thumbnails