יום שני, 8 באוגוסט 2011

לבתנו: והנה את יושבת!

כל שינוי התפתחותי נותן את אותותיו על תזונה ועל שינה - זו נראה לי אחת הידיעות היותר משמעותיות שצברתי במהלך השנים הראשונות של אחיך. ואכן כך...

אחרי הלילות הלא שקטים יותר מהרגיל במהלך שלושת השבועות האחרונים, שבמהלכם גם היית מנוזלת, גם הצמחת שיניים, גם זחלת, טיפסת, הלכת בתמיכה, מסתבר כי גם למדת להתיישב.

היה זה הלילה שבין יום שני ליום שלישי. אבא בדיוק חזר הביתה אחרי שהעביר לילה בירושלים. אני הייתי חולה, וגם צ'ופו לא הרגיש משהו, אחרי לילה לא שקט. וגם הלילה שהחל לא ניבא שלווה. באיזשהו שלב, בצעד יוצא דופן של ממש, הצעתי לאבא לרדת לישון בסטודיו. כדי שיוכל לאגור כוחות ערות למקרה הצורך. בצעד יוצא דופן עוד יותר הוא הסכים.

ואז, באמצע הלילה, כשצ'ופו גם הוא במיטה איתנו, וכולנו לא מצליחים לישון מי יודע מה, אי שם בשלוש בבוקר, לפתע הוא ואני מסתכלים עליך ואת... יושבת לך באמצע המיטה שלנו. כאילו לא עשית משהו מדהים ברגע זה. צ'ופו ואני מתרגשים מאוד הבטנו אחד בשניה: "אמא, צ'פוצ'יטה למדה לשבת!" אכן כן...

קרה זה ביום בו היית בת תשעה חודשים ושבוע בדיוק... כחודש לאחר שלמדת להתיישב על הברכיים מתחתיך...

רק שמאז אינני מצליחה לצלם אותך יושבת...

אז בינתיים הנה הן תמונות תנוחותיך האחרות לישיבה, וביניהן תנוחה זו אותה סיגלת בימים אחרונים - רגל אחת לפניך ואחת מאחוריך...

נ.ב. ואת בת תשעה חודשים ושבועיים...

אין תגובות:

Related Posts with Thumbnails