יום שני, 20 ביוני 2011

לבתנו: את בת שמונה חודשים!

את בת שמונה חודשים!

ואנחנו אוהבים אותך כל כך!

אני אוהבת לראות אותך מתגלגלת לך ברחבי ביתנו. מגלה כל פעם פיסה חדשה וחוקרת אותה במלואה. אני אוהבת את כוח הרצון שלך - אין דבר שיעמוד לפניך. אני אוהבת לשמוע את הצחוק שלך. אני אוהבת לראות אותך בבגדים מעשי ידיי. אני אוהבת להזכר בכל מחשבה ומחשבה שחשבתי עת סרגתי עין אחר עין. אני אוהבת את הרגעים שלנו יחד לפני שאת הולכת לישון. אני אוהבת לראות אותך עם אחיך. אני אוהבת להריח אותך. אני אוהבת את העיניים המדהימות שלך שכל נסיון לצלם את צבעם נכשל. הן בצבע כחול אפור משהו, אך באור שמש החלק המרזי שלהן הופך להיות ירוק. ועדיין, אני חושבת שהמילים עושות עוול לצבע המדהים שלהן באמת. אני אוהבת את איך שאת ממשמשת אותי בידייך כשאת יונקת. אני אוהבת את איך שאת אוהבת את החדר של אחיך, שבבוא היום יהפוך גם לחדרך. אני אוהבת את איך שאחיך אוהב אותך. אני אוהבת את הרגעים שלכם יחד. את היחד שלכם שאי אפשר להפריד אותו.

אך יותר מכל, יותר מכל, אני פשוט מאוד מאוד אוהבת אותך!

אין תגובות:

Related Posts with Thumbnails