יום רביעי, 22 ביוני 2011

צ'ופו מצלם: מנסה לתפוש צילום של כולנו

"אני רוצה לצלם אותכם!"
"את כולנו?"
"כן!"
"בסדר גמור. האם אתה רואה את כולנו בצג?"
"כן!"
"אתה רואה אותי ואת צ'פוצ'יטה?"
"כן"

קליק... מצלם...

"אתה רואה גם את אבא?"
"לא"
"אולי תזיז את המצלמה כך שתוכל לראות את אבא"
"עכשיו אני רואה אותו"

קליק... מצלם...

"צילמת גם את אבא?"
"כן"
"ראית בצג גם אותי ואת צ'ופצ'יטה?"
"לא. רק את אבא"
"אז אולי תכוון את המצלמה כך שתראה את כולנו"
"טוב"
"אתה רואה אותי ואת צ'פוצ'יטה?"
"כן"
"אתה רואה גם את אבא?"
"כן"
"אתא רואה את הראש שלו גם?"
"כן"

קליק... מצלם...

זה מדהים אותי כל פעם מחדש איך העולם נתפש בעיניך, איך הראש של אבא כמעט תמיד מחוץ לתמונות המשותפות שאתה מצלם אותנו, איך ההסברים שלנו שנשמעים כה ברורים לנו, לרוב מטעים או מבלבלים אותך...

שיעור שלעולם לא נגמר...

אין תגובות:

Related Posts with Thumbnails