יום שני, 4 באפריל 2011

לבתנו: ממשיכים להתאים את המנשא

לאט לאט התקרבנו לקראת תנוחה זו במנשא ששירתה אותנו נאמנה במשך זמן מסוים. מדהים איך שינוי קטן בתנוחה הקודמת השפיע ישירות על בריאות הגב שלי. שלא להזכיר את ההרגשה הבלתי מתוארת פשוט של מה שהרגשתי כל עת שהיית קרובה אלי כך. כל המילים יחטיאו. אך גם תנוחה זו סייעה לנו אך במשך שבועות מספר. מאז אני פשוט וויתרתי על הנסיונות הנוספים להתאים את המנשא אלינו. המנשא הטוב ביותר שאני מכירה לשלב זה הוא ידי הימנית, או השמאלית. והלאה...? נראה...

נ.ב. ואת בת חמישה חודשים...






3 תגובות:

shumim אמר/ה...

מירי, האם בדקת את האפשרות של שימוש במנשא ארגו (או יאמו שאני לא מכירה אבל נראה לי די דומה)? מנסיוני התמיכה בגב הרבה יותר טובה עם המנשא הזה, מאשר עם מנשא הבד. מה גם שבגילה אפשר כבר לשאת אותה על הגב, ואז זה עוד יותר נח.

Miri אמר/ה...

אני די שמרנית, אם לא לומר שמרנית מאוד בכל הנוגע לענייני הגב והתינוקות. ולגבי השימוש במנשאים אלה הדעות אינן שוות - עד השלב בו מתיישב התינוק לבד בכוחות עצמו. ולשלב זה אני מחכה. בכל מקרה, גם אז אני כבר לא ממש בטוחה שאוכל לשאת את הגברת עלי... 9 ק"ג של אושר לא תמיד קלים...:)

shumim אמר/ה...

את מדברת על השימוש בארגו על הגב, או על שמוש בארגו באופן כללי? לפי מה שאני הבנתי, הארגו תומך מאוד בתינוק מכיוון שהוא מאוד רחב בתחתית והתינוק ממש יושב עליו.
יש לך קשור לאיפה שכתוב על הדעות השליליות לגבי זה? אשמח ללמוד.

Related Posts with Thumbnails