יום שלישי, 5 באפריל 2011

לבננו: החוג הראשון

אני באמת לא חושבת כי חסר לך משהו כעת מכיוון שאתה גדל בבית. ועדיין, כנראה החברה חודרת גם אלי (ברור שהיא חודרת, וטוב שכך - סתם בדיחה פרטית שלי). כך שבשלב כלשהו לפתע חשבתי שאולי כדאי שתתנסה בקבוצה. לא עם ילדים בגילך, כי את זה יש לך בשפע, אלא להיות חלק מקבוצה שבראשה עומדת מדריכה. באזורנו לא מצאתי כל פעילות מתאימה ולא מצועצעת לילדים בגילך, אלא אך במרחק של כ-40 דקות נסיעה מאיתנו. בכוונה אינני כותבת כאן במה מדובר, כדי לסנן קצת את מי שיגיע לשורות אלה ממנועי חיפוש. בכל מקרה, במשך כחודש נסענו למפגשים מונחים של ילדי החינוך הביתי. במהלכם הבנתי כי המטרה הראשית שלי במפגשים אלה היא כי תתנסה בקבוצה מונחית. בוא בזמן הבנתי כי המטרה הראשית שלך הייתה פשוט להנות בטבע ולעשות מדורה. ואת זה יש לנו בשפע גם מבלי להשתתף בקבוצה. משהו בהרכב הקבוצה הספציפי הזה לא כל כך דיבר אליך. לרוב, היית מעוניין דווקא ברכישת מידע על הסובב אותך, ולא ממש במשחקים המונחים. אולי אתה צעיר פשוט. ואולי קצת פחות עירוני מהילדים העירוניים. באחת הפעמים פשוט לא רצית עוד לנסוע. מאז, אחרי שאני עם עצמי נוכחתי כי אין לי כל צורך לדאוג שמא לא תשתלב בהרכב קבוצתי, לא חזרתי להציע. וגם לא חזרת לשאול מתי נסע שוב. אני חייבת להודות כי הוקל לי אחרי שהפסקנו עם הנסיעות ועם כל ההתארגנות שזה דרש מאיתנו, ובמיוחד מאחותך.



אין תגובות:

Related Posts with Thumbnails