יום רביעי, 6 באפריל 2011

לילדינו: אושר

אושר הוא משהו כל כך חמקמק לעיתים...
אושר הוא משהו כל כך עמוק לעיתים...
אושר הוא משהו כל כך מנחם לעיתים...
אושר לעולם יאיר ויעיר...
אושר הוא משהו שאינני יכולה להפסיק להרגיש מאז שאתם איתי...
אושר הוא משהו שאינני יכולה לתאר מאז שאני איתכם...
אושר הוא כל רגע ורגע, כל נשימה ונשימה, כל תנועה ותנועה...

כל מה שאני רוצה לעיתים הוא פשוט לעצור את הזמן ולשמר את הרגע, גם אם הוא נשמר לו באוסף התמונות שבלב שלי...

ובאחד הרגעים האלה הרגשתי כי אני יכולה בעדינות להכיר לך את הפיות. מבוססים עמוק בעולם המציאות, לא הרחבתי ולא פירטתי. רק זרעתי משהו שבבוא הימים אני מקווה ישתלב לו אי שם בלבך בחיבור שתעשה בין המציאות לדמיון או לפנטזיה. הכל בעיני המתבונן...

והכל בזכות המתנה המקסימה משירה ליום הולדתך - קריסטל בו משתקפים קרני השמש. הפלא בהתגלמותו....

נ.ב. ואת בת חמישה חודשים ועשרה ימים...

אין תגובות:

Related Posts with Thumbnails