יום חמישי, 24 במרץ 2011

לילדינו: מיצירות אהובי

אחת המתנות הכי גדולות בשבילי היא כי אבא מצליח לגרד זמן פה ושם כדי ליצור. אני תמיד מחכה לראות את מה שיצא מתחת ידו, וכמעט תמיד נדהמת שוב מכשרונו ומיכולותיו. יש לו סגולה של ממש - הוא תמיד מצליח לחדש אך גם להשאר נאמן לעצמו. ומה שיוצא לו בזמן האחרון, זה פשוט מדהים. עוד יותר מדהים מלפי כן. עוד יותר עמוק. מקווה שהצילומים לא יעשו יותר עוול מטוב. אחת התכונות שאני כה אוהבת באביכם היא שהוא לא נח על זרי הדפנה לרגע - הוא אינו מעוניין בתוצאה כפי שהוא מעוניין בתהליך. מישהו אחר אולי היה נשאר במסגרת של מה שהצליח להשיג, אך הוא ממשיך כל הזמן הלאה... לאופקים שמעבר לקו האופק... ואני מתענגת ללמוד ממנו שוב ושוב... כל מה שאני רוצה הוא שימשיך לצייר...









2 תגובות:

Alma's californian diary אמר/ה...

אייל הציורים ריגשו אותי מאוד, מלאי הבעה ומעוררי השראה

eyal אמר/ה...

תודה רבה אבישג

Related Posts with Thumbnails