יום רביעי, 12 בינואר 2011

לבתנו: תנוחות במאונך במנשא

כמו בכל דבר, גם לגבי התנוחות במנשא קיימות דעות מספר.

אינני מומחית לדבר. אני רק יכולה להגיד מה דעתנו בעניין זה.

אני סובלת די הרבה מכאבי גב. כך שכל ההחלטות שלי בעניינים שאיכשהו יכולים להיות קשורים לגב, מראש יהיו לחומרא. זו רק אני ודעתי האישית. אני לא אוכל לחיות עם עצמי (לפחות לא במובן המוסרי), אם תסבלו מכאבי גב כשתגדלו (למרות שכמובן עד אז יעברו עוד אלפי שנים), ואני ידעתי על סיכוי כלשהו שזה עלול לקרות ולא פעלתי בהתאם כדי למנוע אותו.

לי מספיקה תמיד דעה אחת בענייני גב הטוענת משהו שעלול איכשהו להגדיל את הסיכוי לכאבי גב, ואני כבר משתכנעת.

ולמזלי, גם בורכתי בחברה קרובה שאני גם יכולה להתייעץ איתה תמיד בנושאים אלה (וגם ברבים אחרים). ואם יש מישהי שאני סומכת עליה, בכל המובנים, וביניהם גם במובן המקצועי, זו היא (לא מזכירה את שמה, כי לה החכמתי לקבל את רשותה לכך, ועד שאזכור לעשות כן, היא כבר לבטח תגיב בתגובה:).

אנחנו משתמשים במנשאי בד עד שילדינו מסוגלים לשבת באופן עצמאי. רק אז עוברים, אם בכלל, למנשאים הקשיחים. כמובן, עדיפה ישיבת לוטוס (אך לבד מכמה פעמים, את לא ממש אוהבת ישיבה זו). ואם לא, אנחנו מסדרים את המנשא כך שיהיה פיסוק רחב, יותר מ-90 מעלות, כך שהבד תומך בירכיים עד אמצע הירך ולא רק באזור המפשעה, אפילו כמעט עד הברכיים. כך הלחץ גם מתפזר על שטח גדול יותר, וגם נעים יותר לישיבה.

נ.ב. בתמונות את בת שלושה חודשים ותשעה ימים...

אין תגובות:

Related Posts with Thumbnails