יום ראשון, 6 בפברואר 2011

לבננו: שיחות ראשונות

אתה: "אבא? יש לך פצע באצבע? לא תשים מים ולא תשים סבון! אם תשים, זה שורף מאוד ולא נעים, ואז צריך לשים משחה. תשים את היד בחוץ ככה שלא תקבל מכה. לי היה פצע, וזה עבר, ואין יותר!"

אתה: "אבא? היום לא טיפסת בסולם לגג! תטפס לגג!" (נאמר אחרי סופת הגשם האחרונה שבכל רגיעה אבא עלה לגג כדי להאבק בנזילות שהיו לנו)

אתה: "אבא? אני אוהב אותך הכי הרבה בעולם השלישי! ורביעי! וחמישי!"

אתה: "אמא, את רואה את האדון הזה מאחורינו? זה אבא שלי!"

אתה: "אמא, יש קאקי גדול בדרך. עוד מעט נוציא אותו".

אתה: "אמא, כשתשמעי צליל כזה, תדעי שיצא קאקי".

אני: "תוציא את זה, צ'ופו, מהפה" (נאמר בהקשר לחתיכת סרט אזהרה שהורדת מעמוד חשמל)
אתה: "למה"
אני: "אנחנו לא יודעים מאיפה זה בא" (בלי לחשוב לרגע על מיותרות המשפט)
אתה: "זה היה על עמוד, אמא. אני יכול לקחת את זה לפה?"

נ.ב. בתמונות אחותך בת שלושה חודשים וארבעה שבועות...

אין תגובות:

Related Posts with Thumbnails