יום ראשון, 14 בנובמבר 2010

לבתנו: קר לך

היום אמצע נובמבר. ועדיין 33 מעלום חום. בלתי יאומן פשוט...

אבל אפילו בסוף ספטמבר היה לך כבר קר. אני בכלל לא שמתי לב. לצ'ופו מהרגע הראשון כמעט שלו על פני כדור הארץ, היה חם. לפני שהוא נולד, לא קניתי לו בכלל כמעט בגדי תינוקות קצרים, כיוון שכולם אמרו שבחודשם הראשון, עדיף להלביש את התינוקות חם. לנו הספיקו כמה ימים בלבד. ברגע שראינו שהוא נוזל מרוב חום, התחלנו להלביש אותו קצר. את נולדת אפילו מוקדם יותר. ומזג האוויר היה עוד יותר חם. הייתי בטוחה שחם לך..!

מזל שאבא המקסים שלך שם לב שכשאת בוכה והוא מכסה אותך, זה מרגיע אותך. ושידיך הקרות הפעם באמת מעידות על שקר לך. וכך כל מגוון הבגדים המתוקים הקצרים שחיכו לך, אולי הצלחת ללבוש פעם אחת. בדיעבד, אם הייתי יודעת, לא הייתי מפסיקה לצלם אותך. מאז בערך התמונה הזו, בה את בת חודש ושבועיים, לא לבשת עוד בגדים קצרים. בדרך כלל אנחנו מלבישים לך למעלה חולצה, ואז בגד גוף, למטה מכנסיים ואפילו גרביים. ועל זה בדרך כלל עוד סוודר קל, ובערב גם סוודר חם. בואי נגיד, שכמעט את כל הבגדים החמים שהיינו מלבישים לצ'ופו בחורף, כבר הספקנו לנסות עליך, למרות שהחורף עוד רחוק מלהתחיל.

כלפי האוברול המתוק הזה יש לנו נוסטלגיה מיוחדת. הנה הוא על אחיך כשהוא שבוע גדול יותר ממך...

והמבט הזה של אבא אליך... האם אפשר לתאר במילים את כל מה שהוא מבטא...? אני כל כך אוהבת אותו...

Related Posts with Thumbnails