יום שלישי, 3 באוגוסט 2010

מציורי אביך...

כפי שלא הייתי יכולה להרגיש את חיי ללא החיבוק שלך...
כפי שלא הייתי יכולה למשש את הרוך ללא הנשיקות שלך...
כפי שלא הייתי יכולה להבין מהו עומקו של הנסתר מבלי להביט בעינייך...
כפי שלא הייתי יכולה לחוות מהו הבית מבלי להיות עטופה בזרועות אביך...
כפי שלא הייתי יכולה לטעום את טעם הנצח מבלי לראות את הדמעות בעיני אביך...
כפי שלא הייתי יכולה לדעת מהי אהבה ולאיזה מרומים יכולה להעלות אותי אהבתכם מבלי שבחרנו להיות משפחה...
כך לא הייתי יכולה לחוש את חיי שלמים ללא להיות עדה ליצירות אביך...

אין בי כמיהה כנה יותר מאשר לאפשר לו להמשיך ליצור...

הנה מה שהוא העניק לנו בשנה האחרונה...

אפשר גם להתרשם מעבודות אלה ואחרות (בין היתר, ציורי שמן, רישומים, ציורים על עץ) באתר המחודש שלו (Portfolio)...



























תגובה 1:

eyal אמר/ה...

תודה לך על התמיכה, העזרה ,הדחיפה והאמונה החזקה.

בלעדיך כל זה לא היה שווה כלום, לראות את המבט המאושר שלך כשאת מסתכלת על ציור. לדעת בדיוק מה את אוהבת בכל ציור ומה לא... אין תחליף לכך.

את מהווה עבורי השראה וכוח להמשיל בדרך שבה בחרתי.

תודה וליל מנוחה אמיתי של ממש.

Related Posts with Thumbnails