יום חמישי, 24 ביוני 2010

אומים וברגים-2

בפעילות זו אתה מבריג את הברגים לתוך האומים שבבול עץ (nuts and bolts; bolt board).

כהמשך טבעי ל"אומים וברגים-1".

גם פעילות זו מחכה לבחירתך בפינת המלאכה.

כל הברגים בינתיים באותו הגודל.

אתה לוקח אותם אחד אחד מהצלוחית ומבריגם.

בכל תנוחה אפשרית...

מלמעלה...

מלמטה...

מהצד...

מאחור...

תוך כדי מליון חיוכים על הדרך...

לעיתים מבריג ביד ימין...

לעיתים ביד שמאל...

כבר הצלחתי להצדיק את הכמות המזערית של התמונות ששנינו, גם אבא וגם אני, לא הצלחנו לעצור את עצמנו מלצלם..?

ואז אתה פוצח בהוצאת הברגים... בלא פחות תנוחות מסקרנות...








3 תגובות:

dnazvn אמר/ה...

אתם בניתם את הפעילות הזו? ממש מדליק. אני מודה, פינת נגרות קטנה זה משהו שמאוד קוסם לי אבל ממש לא הגעתי לארגן לה משהו כזה. בינתיים המוטוריקה העדינה שלנו הולכת לכיוון של מדבקות/ מספריים. אולי כי זו בת? אבל בהחלט אני בעד. גם כי זה סוג אחר של פעילות וגם כי אני לא אוהבת שבנות עושות רק פעילויות של "בנות" (אם כי מיום ליום תמר מוכיחה לי שיש הרבה יותר גנים ואבולוציה והרבה פחות השפעה חברתית בהתנהגות לפי מין)

Miri אמר/ה...

כן, אנחנו. למרות שאני אחרונה שאטען שאין הבדלים בין בנים ולבנות, אני קצת מסתייגת במובן זה. אולי היא פחות תדלק על מברגות ועל המקדחות (שלא נזכיר משייפת), אבל אני כמעט בטוחה שהיא תאהב פעילויות של הברגה. זו פעולה שהיא אנהרנטית להתפתחות שלהם - היא לא אוהבת לפתוח בקבוקים למשל? דרך אגב, שכנה שלנו שהיא בת 4 התחברה באופן מיידי דווקא למסורית. אני חושבת שמה שיותר חשוב מזה הוא התשובה לשאלה עד כמה פעילויות אלה הן חלק ממנהגכם בביתכם? אצלנו לא עובר סופש מבלי שארגז כלים אינו בשימוש. כך שבשביל הבן שלנו לעשות משהו כזה הוא לגמרי לקחת חלק פעיל בשמהו שהוא חלק מהוויה שלנו.

dnazvn אמר/ה...

דוקא בימים אלו יש הרבה עבודות בית וזה מלהיב אותה אולי לחמש דקות... היא למשל עסוקה בימים אלו להסתובב עם בובה בבטן.. צריך גם לראות את ההתלהבות שלה כשסבתא מביאה לה שמלה.
אנחנו האחרונים שנעצור ממנה לשחק במכוניות/להבריג ועוד. אבל נראה שזה לא מושך אותה.
זה לא אומר כמובן שכל הבנות כך אבל דעתי בהחלט מתחזקת שבכל זאת יש משהו אבולוציוני בעניין.
ודוגמא שהבליטה לי מאוד את העניין: לפני שבוע היינו ביומולדת של בן של חברים שחגג חמש. חוצמזה שרק רצתה לשבת לידו כל האירוע (והיא לא באמת עניינה אותו עם הפרש הגילאים וכמות החברים), בערב כששאלתי אותה איך היה, היא ענתה לי: "הוא חייך אליי". הייתי בהלם. הרי אי אפשר לומר ששמעה אותי אומרת את זה על איזה בחור שפגשתי או שראתה סרטים רומנטיים לאחרונה בלי ידיעתי...

Related Posts with Thumbnails