יום שני, 26 באפריל 2010

פניני לשון: מאמה כייף!

לפני כמה ימים, אולי שבוע, היינו באמבטיה. אתה ואני. אני חושבת שעשית קאקי. או ששטפת ידיים.

לפתע באת אלי וחיבקת אותי חזק חזק. ואמרת לי באוזן: "מאמה כייף!".

האם אוכל לתאר את פעימות ליבי באותו הרגע? או את הנשימות הכה קרובות שלך באותו הרגע שעד עתה מנגנות באוזניי?

לא שמעתי עוד אותך משתמש במילה זו "כייף". גם לא אחרי הפעם הזו. וללחוש באוזן - לעיתים רחוקות, אני מבקשת ממך לקרב אלי את האוזן כדי ללחוש לך בעדינות: "צ'ופו, אנחנו מאוד אוהבים אותך". בדרך כלל, אני אומרת לך את זה בקול רם...:)

3 תגובות:

Alma's californian diary אמר/ה...

נכון זה אחד הרגעים הכי מרגשים שיש? זה קרה לנו עם עלמה לפני חודשיים בערך, ועכשיו היא גם אומרת לי דברים כגון "עלמה שמחה, עלמה מתרגשת, מאוד כיף!" אכן כיף גדול גדול

Miri אמר/ה...

אני חושבת שאחד הדברים שאני בהחלט אהיה בהלם (חיובי) ממנו, הוא לשמוע את עלמה מדברת. למרות השיחות בסקייפ, אני עדיין לא ממש מצליחה לגמרי לתאר לעצמי את זה...:)

Alma's californian diary אמר/ה...

כנ"ל כנ"ל כנ"ל!!! בדיוק לפני יומיים דיברתי עם עוז ואמרתי לו שאחד הדברים שאני הכי מתרגשת לראות ולשמוע זה את עידני מדבר!!! רק אז אני אקלוט באמת כמה זמן עבר וכמה המתוקים האלה גדלות מחכה מחכה מחכה:)

Related Posts with Thumbnails