יום שני, 26 באפריל 2010

משחקי ריצה

אני עדיין מרגישה כי המשחקים הכי טובים עבורך הם אלה שאתה ממציא לעצמך.

הרבה מהם קשורים .. בריצות שלך. הנה כמה מהנפוצים ביותר:

אתה רץ עד למקום כלשהו ומושיט יד לעברי. כנראה אי שעם בעבר, באחד הנסיונות הספונטניים להסביר את פשר המרחק בינך לבין החפץ, מישהו מאיתנו הושיט יד, כדי להראות לך שאנחנו לא מגיעים למקום זה. פעולה רגעית. השפעה נצחית. אתה התאהבת בסימן זה. אתה גם מלווה אותה בקולות מדגישים: HEEEE. ואז אני מושיטה יד לעברך, מחקה אותך בתנועה דומה. אני גם רומזת לך במילים שגם אתה רחוק ממני, אך אתה יכול להתקרב. לעיתים אתה מתקרב, לעיתים גם אני קצת. מה שבטוח, משחק זה תמיד מסתיים בחיבוק ענק.

מדהימה גמירות הדעת המוחלטת שלך בסימן זה. בהזדמנויות הפחות נעימות (בהתפרצויות כאלה ואחרות), שאתה משתמש בו, אני נשבעת, אני מאמינה לך כי אתה באמת לא מסוגל לזוז ולו מילימטר כדי להגיע למבוקשך. עד כדי כך היד שלך יציבה, והגוף שלך החלטי בהתכוונותו שלא לזוז מנקודה זו. אתה נראה כאילו באמת לא תצליח אי פעם לזוז ועוד מילימטר בכיוון מסוים זה.

משחק נוסף הוא זה שאתה בוחר בו פריט מסוים המוסכם על שנינו. עמוד, או עץ, או פתח ביוב. מה שנמצא, כמובן, בטווח ראיתי. אני מתשדלת מאוד להכיר לך את הקונספט "להגיע רק עד המקום שבו אתה יכול לראות אותי" (ולכן אני אוכל לראות אותך). אתה רץ אליו. ומחכה שאני אגיע עד אליך. או להיפך, אני מגיעה לשם, ואז אתה משיג אותי.

במחשק האהוב עליך מכל לאחרונה אתה אוסף אצטרובלים בדרכינו ומחלק לך ולי (בדרך כלל, שניים לכל אחד). אנחנו מיידים אותם, ואז אתה אוסף את כולם, תוך כדי שאנחנו מתקדמים בהליכה (הלוואי ואמא שלך הייתה מצליחה ליידות אותם למרחקים גדולים יותר:) . מחלק שוב. משחק פשוט וטבעי שמפתח מאוד את הזכרון שלך ומגביר את הריכוז (memory game).

אין תגובות:

Related Posts with Thumbnails