יום ראשון, 28 במרץ 2010

כפפות עבודה בגינה

כמה חיכינו לכפפות עבודה בגינה (Wet Soil Gloves)!

ורק בזכות הסיוע הכה נדיב של אביה של אבישג (שהביא גם שלל דברים נוספים שימושיים כל כך!), עכשיו אתה מוכן ומזומן לנקש עשבים בגינה.

ולא, אני לא עומדת לשאול כאן מדוע היינו צריכים כרטיס טיסה בינלאומי להזמנת פריט כה פשוט אך חיוני.

נ.ב. הזמנו זוג נוסף של כפפות עבודה (במחירים מצחיקים שכאלה לקחתי סיכון כדי להיות בטוחה שלפחות זוג אחד יתאים לך) - כפפות עור במידה קטנה (Leather Work Gloves). ואמנם זוג זה גם קטן באמת, וגם פחות נוח לתפעול.

וגם... כאן אולי יהיה המקום הראוי לציין משהו נוסף שפשוט הדהים אותי לפני כמה ימים. כבר ממש מזמן אינך קוטף פרחים (מה שרק מדגיש שוב כי אכן אפשר להגיע לתוצאה זו עם ילדים קטנטנים ברוגע ובהתמדה). ודי הרבה זמן התלבטתי איך אוכל ללמד אותך להבחין בין הפרחים הפורחים לאלה הנובלים להם, שאת האחרונים אני קוטפת מהפרחים בגינה. בזמנו לפני כמה חודשים, כשניסיתי פעם לנקות את הפרחים היבשים, מיד אחר כך התחלת לקטוף את הפרחים הפורחים. מאז ניסיתי לעשות כן רק בהיעדרותך או כשלא היית מסתכל. ובינתיים שברתי את הראש. כמה זמן בזבזתי לשווא! לפני כמה ימים לפתע ראיתי אותך ניגש לאחד הפרחים שבגינה שלנו ולאט לאט קוטף.... את הפרחים היבשים! חה! ושוב מחיאות כפיים סוערות לעקרון המוח הקולט שלך (absorbent mind). ומחיאות כפיים הפחות סוערות לאמא ששכחה כי הקליטה היא בלתי מודעת וכי לא באמת אפשר להסתיר משהו, כמו גם להסביר אותו בעל פה, מילדך. כל מה שנותר הוא להמעיט במילים, להרבות במעשים ולהמשיך לסמוך על ילדך. בסך הכל פשוט...

אין תגובות:

Related Posts with Thumbnails