יום ראשון, 28 במרץ 2010

ארגז חול

סופסוף זה קרה!

אבא בנה לך ארגז חול!!!

אני לבטח לא צריכה להזכיר את כל נפלאותיו של חול - הן מבחינה תחושתית, הן התפתחותית, הן יצירתית. ומה לא. אחד הזכרונות החזקים מילדותי, ולבטח גם מילדותם של כל אלה בני גילי, הוא השעות הארוכות שבילינו בארגזי חול למיניהם. אני כל כך שמחה שנוכל לאפשר גם לך לטעום מפלא זה.

ומבחינה טכנית:

  • רצוי כי ארגז חול יעמוד בקרבה למקור מים כלשהו. הן כי מים וחול יוצרים שילוב מעולה ביצירת חומר עבודה, וגם כי כך הרבה יותר קל לנקות את עצמנו אחרי המשחק.
  • רצוי כי הארגז יהיה בצל.
  • רצוי כי יהיו לידו או עליו ספסלים מאולתרים - גם למבקרים בארגז, ובעיקר להוריהם שלא יתערבו יותר מדי. הארגז בנוי מלוחות עץ פשוטים - אבא השתמש באלה שהיו פשוט בנמצא.
  • רצוי כי הארגז יהיה מספיק גדול כדי שיוכל לאכלס לפחות 3 ילדים.
  • בתחתיתו שמנו ניילון, וקצת חוררנו אותו כדי לאפשר לרטיבות לצאת מהחול.
  • רצוי כי בקרבת הארגז תהיה מעין שידה לאחסון כלי עבודה - וכאן בהחלט הכל נתון לפרי הדמיון.
  • כשלא בשימוש, הארגז תמיד מכוסה בניילון המהודק באמצעות אבנים גדולות.
  • אין צורך לשים יותר מדי חול - אנחנו הסתפקנו בשני שקים בינתיים. כדי שישאר מקום למשחק חופשי מבלי לפזר את החול שלא לצורך.
  • כדאי כבר מהתחלה להנהיג כלל עיקרי (ואולי גם היחיד) - החול נשאר בארגז (ולא מפוזר בכוונה מעבר לדפנותיו).

תגובה 1:

Unknown אמר/ה...

רעיון מעולה. אין לי חצר אבל יש לי מרפסת גדולה. אולי אבנה שם ארגז חול לקטנים. לפחות זה יזיז את הבת שלי מהמסך הקטן ומהסודשל מיה
.

Related Posts with Thumbnails