יום שני, 15 בפברואר 2010

אבא כותב: רגעים קטנים של אושר

כשאתה מניח את ראשך על הכתף שלי
כשאתה מבקש לבוא אלי ומסרב לרדת ממני
כשאתה שמח וצוהל לקראתי אחרי יום עבודה
כשאני רואה את העיניים הנוצצות של אמא שלך מסתכלת עלי אחרי יום עבודה
כשאתה מתעורר בבוקר ומיד מתחיל "לעבוד" - ללכת, לחזור, להזיז דברים, ואז קופץ עלינו חזרה למיטה
כשאתה עסוק במשהו, ופתאום מרים את מבטך ומסתכל עלי
כשאתה רץ אלי ואל אמא אחרי שגילית שאנחנו מתחבקים לנו ומבקש להיות שותף לזה
כשאתה משתף אותי בדברים חדשים שאתה בגלה: ירח, עצים, חתול, כלב...
כשאתה רואה חתול או כלב ומצביע לעברם בשמחה
כשאתה מתפלש בחול בים בהנאה אינסופית
כשאתה מסתכל מרוכז במשהו שאני עושה ואז רץ לבצע אותו
כשאתה רואה אותי מביא את ארגז הכלים שלי וכולך שמח וצוהל
כשאתה נותן לי חיבוק ונשיקה
כשאתה רץ אלי פתאום בהפתעה וחופן את ראשך ברגלי
כשאתה מצביע בגאווה על אמא ואומר: "MAMA"
לראות אותך ואת אמא רוקדים בסלון
לראות אותך שותף לכל דבר שעושים בבית
לראות אותך מפריח לכיווני נשיקה כשאני יוצא בבוקר מהבית
להסתכל עליך רץ כשהיידים והרגליים שלך עפים לכל הכיוונים
לראות אותך ישן
להתעורר בבוקר ולראות את אימך ואותך ישנים לידי

המון המון רגעים קטנים של אושר שביחד מצטרפים לדקות ושעות אינסופיות של אושר איתך ועם אמך...

אושר גדול...

אבא כתב מילים מרגשות אלה בסוף מאי, במחברת שלו, ומאז אני מנסה להעתיק אותן לכאן. עכשיו הצלחתי...:) התמונות צולמו באותה התקופה.

תגובה 1:

eyal אמר/ה...

אהובתי. תודה רבה לך... עכשיו הבנתי למה היית המחברת שלי על השולחן שלך. ואני חשבתי שהמנקה השאירה אותה שם. :)

Related Posts with Thumbnails