יום שני, 23 בנובמבר 2009

עושה כביסה

מאז ומתמיד אהבת לעשות כביסה. לאט לאט גדלה ההשתתפות שלך בפרוייקט. והיום היא התוותה למשהו שכמעט ולא מצריך את השתתפותנו... מעבר לפיקוח הרגיל.

אתה עוזר למיין את הכביסה - מכיוון שגם אני לא בהכרח מקפידה על ההפרדה בין לבן לצבעוני (למשל, בבגדים שלך שכולם מכובסים יחדיו), אני לא מעבירה את הדבר לגמרי לאחריותך. אם אני "מסתבכת" בהפרדה, ומפעילה שיקולים שונים ומשונים לעשייתה, אני לא יכולה לצפות שהיא תהיה ברורה לך. לפחות בינתיים...

אחרי המיון אתה סוחף את הגיגית לעבר חדר כביסה. לעיתים אתה מבקש את עזרתי בסחיבתה...:)

ואז אנחנו (אתה או אני, או ביחד) מעבירים את כל הכביסה לתא הכביסה.

אתה סוגר את הדלת ומחכה לצליל הנקישה.

ואז אתה מרים את הגיגית...

והופך אותה...

כדי להשתמש בה כשרפרף ולעלות עליה. רוב הפעמים בשלב זה אתה דואג לעבור איתי יחד על כל השלבים הבאים: אתה מצביע על אבקת הכביסה, על המרכך, ואז על הכפתורים השונים - אתה מחכה בסבלנות עד שאנקוב בשמות של כולם ואז אחזור בקצרה על תפקוד כל אחד מהם או על איפה שמים כל אחד מהם...

אתה פותח את התא של אבקת הכביסה. בגלל המבנה של חדר הכביסה שלנו, אבקת הכביסה מונחת כרגע על המכונה. אני כבר הרבה זמן חושבת על שינוי מקומה, ובינתיים לא מצאתיו.

מה שגורם לי בינתיים למלא את הכוס בעצמי ורק אז להושיט לך אותה, כדי שתעביר את האבקה לתא.

אתה שופך את אבקת הכביסה עד הגרגיר האחרון לתוך התא.

מדי פעם, כמו גם בכל שלב של מילוי מכונת הכביסה, אתה דואג שוב לוודא איך קוראים לכל דבר ומה יעודו.

בעזרתי אתה לוקח את הבקבוק של המרכך (הניתנת בעיקר בשל הגודל של הבקבוק ומשקלו). אתה פותח את הפקק.

וביחד אנחנו מוזגים את המרכך לתוך המכסה.

אתה מעביר את תכולת המכסה לתא המיועד לכך.

המכסה חוזר למקומו. פניך כבר לשלב הבא.

אתה יורד מהגיגית ההפוכה והופך אותה בחזרה.

גם בשלב זה אתה עובר על כל הכפתורים ונזכר ביעודם.

בהנחייתי הניתנת בשלב זה בדרך כלל בעל פה, אתה מזיז את בורר התכניות (אני מנחה אותך - "תעביר עוד הרבה סיבובים", או "עוד פעמיים" או "פעם אחרונה").

והשלב הכי אהוב עליך - ללחוץ על "start". אז אתה צועד כמה צעדים אחורה, ולרוב גם מחזיק בי, עד שהמכונית מתחילה לפעול. כמובן, אתה מגיע מדי פעם לשאול לשלומה, במיוחד כשהיא סוחטת. מחכה בקוצר רוח מתי כבר אפשר יהיה לתלות את הכביסה...

אין תגובות:

Related Posts with Thumbnails