יום ראשון, 1 בנובמבר 2009

פינת לימוד: הצגה

אז אני מתחילה משהו חדש. מעין פינת לימוד שכזו (learning corner me and perhaps you). בעיקר, אני רוצה לעודד את עצמי להוסיף לקרוא כמה שיותר חומר שקשור במונטסורי, בהורות, במה ובמי שמעניין אותי. לא שאני לא רוצה לעשות כן, אך איכשהו במים גועשים אלה של מי החיים, אני לא תמיד מצליחה. אז חשבתי - מה יכול להיות יותר מעודד מהאפשרות לשתף את מי שמוכן לכך בדברים שאני לומדת (כלומר, מעבר למה שאני משתפת גם כך)?!

ובכן, כל מי שמוכן להצטרף, אנא תתרווחו בניחותא. כל מה שאתם מתבקשים לעשות הוא ללחוץ על הלינק של המאמר שאביא כאן, להתאמץ קצת ולקרוא מאמר קצר באנגלית. כל פעם קצת - לא נורא מאוד. אולי, מדי פעם, אני גם אוסיף מילה אחת או שתיים בנושא. ואולי, כדי לא לעכב יותר מדי את השיתוף, הרי בלב שלי יש גם כך כל כך הרבה נושאים שאני לא מספיקה לכתוב עליהם, פשוט אביא את הלינק. מי יודע - אולי זה יגרום לכם לחשוב קצת, ואולי אף תלמדו דבר מה או שניים. וכמובן, כמו תמיד אני מזמינה הערות, תגובות, תוספות. אני תמיד אשמח לדיון פורה. אני אשתדל לפרסם בפינה לפחות כל יום ראשון. שיהיה טעם טוב להמשך השבוע.

מוכנים? מתחילים...

אין תגובות:

Related Posts with Thumbnails