יום חמישי, 17 בספטמבר 2009

איטליה: עם הדוד

אך מבחינתך, הייתה זו גם ההכרות עם הדוד שלך. לצערי, בשל רצונו של אחי, ואני מכבדת אותו כמובן, אני לא יכולה ללוות פוסט זה בתמונות רבות של שניכם.

החיבור ביניכם היה מדהים - אחרי כמה רגעים של הכרות והתרגלות הטבעיים הייתם חברים הכי קרובים. העדות הכי טובה לכך - אתה, שבדרך כלל לא מוכן בשום פנים ואופן לתת לנו יד בצעדתך שלא על הכביש, היית מוכן ומזומן בכל פעם שאח שלי ביקש את ידך. וצעדת איתו יחד לכל מקום שחפצתם. הלוואי וקשר זה ביניכם ימשיך לצמוח. אני זוכרת כמה טוב עשה לי הקשר עם אחותה של אמא שלי, ואני מקווה מאוד בשבילך, כי אתה תזכה לקשר מיוחד עם מי מהדודים שלך.

3 תגובות:

Alma's californian diary אמר/ה...

איך עידני הגיב להסתובב אם דוד קטום ראש ברחוב?

Alma's californian diary אמר/ה...

הבלוג של עלמה מתנצל על התגובה רוויית היין של אבא עוז מאתמול, התגובה באה עקב חוסר קריאת הטקסט! והסתכלות רק על התמונות + בישום מיין ועייפות.
כיף מאוד לקרוא על כל החוויות מהמסע ולראות את התמונות היפות, אוהבים אותכם מאוד מאוד,
שנה מצוינת ומעבר קל!

Miri אמר/ה...

חה חה חה! אני מבינה שחגגתם לכם בכייף את בואה של השנה החדשה! חשבנו עליכם אתמול בערב, בדיוק כמו גם בערבים האחרים. מי יתן ונתבשם לנו יחד במהרה.. לחיים!

Related Posts with Thumbnails