יום רביעי, 30 בספטמבר 2009

קיסמי שיניים

ערב אחד לפני שלושה שבועות הייתי צריכה להשתמש בקיסם שיניים. בדרך כלל אני משתמשת במיכל שיש בו אולי עשרים קיסמים. אך לא מצאתי אותו הפעם. במקומו, הוצאתי את הקופסא המלאה, ובמקרה היית לידי. כמובן, ישירות ביקשת את הקופסא. כך נולדה פעילות מדהימה לפיתוח המוטוריקה העדינה, קשר עין יד ויכולת הריכוז.

הוצאת את כל הקיסמים.. אני חושבת שהיו בקופסא אולי 100 קיסמים.

ואז הכנסת אותם בחזרה - אחד אחד, לעיתים כמה.

ביקשת את עזרתי רק בסוף. כשכמעט כולם היו בתוך המיכל, ולא הצלחת להכניס את הנותרים. וגם אז, רק עד שראית איך מזיזים מנדנדים את הקיסם החדש כדי להכניסו פנימה.

חזרת על הפעילות כמה וכמה פעמים. במשך כמה ערבים.

ואני ישבתי לי שם פעורת פה. ורק התבוננתי.

לעיתים החוכמה היא דווקא בהקשבה למתרחש מסביבך, לאלתור מתוך הקיים, למתן מרחב מספק ללמוד מכל מה שנמצא בסביבתך.

אין תגובות:

Related Posts with Thumbnails