יום ראשון, 13 בספטמבר 2009

איטליה: מקרבים את המוכר

אז איך מתגברים על הסביבה הזרה?

כלומר, ישירות יוצרים "בית" ממנה, אמנם בית זמני, אך כמה שיותר ביתי. המזוודות פורקו עוד בטרם הספקתי לאכול. הכל היה במגירות בדיוק כמו בבית. המגבונים לניגוב הטוסיק בשירותים ליד האסלה. מברשת שיניים במקומה. וליד הכיור אלתרנו כיסא, כדי שתוכל להגיע לברז לבד, כמו בבית. כמובן, נלקחו גם כמה שיותר חפצים מוכרים שלך - הכרית, המגבת, חלוק הרחצה. וגם שלנו.

אך אין כמו להביא את הפעילויות האהובות עליך כדי להשרות קצת ניחוח ביתי. ולארגן אותן באופן דומה לזה בו היו מאורגנות בבית. הכל כמובן, בהתאמה, לאופי הטיול. למשל, הסלסלות הוחלפו בשקיות ניילון או בשקיות בד (הכוונה הייתה לשקיות בד מלכתחילה, אך פשוט לא הספקתי לתפור אותן, כך שהשתמשתי באלה שהיו לי מהודו). הפעילויות שנלקחו הן גם כאלה שניתן לבצען מבלי להזדקק למשטח עבודה מוגדר.

בין היתר, לקחנו איתנו, קוביות מעץ, פעילות הכנסת מיכל לתוך מיכל ("הכנס הוצא" (nesting), בצק משחק, רכבת מעץ, מטר למדידה, קופסאות ואנרקים שונים לפתיחה ולסגירה. וכמובן, המשאית האהובה שלך מעץ - כל מקום בלעדיה לא יראה שלם.

קופסת הבדים שלך קיבלה מעטפת זמנית חדשה בצורת קופסת שוקולד מפח; לוח ההשחלה הצטרף למסע; וגם ספר הטיולים החדש שלך שהוכן ברגעים הממש אחרונים לפני הטיול (עליו יורחב בנפרד).

וכמובן, לא יכולנו לנסוע רחוק מדי מלוח הגלילים האהוב עליך.

ואל לנו לשכוח את הכדור. אני לא מאמינה כי עוד לא צילמנו אותך מכדרר במיומנויות שלא היו מביישות את רונלדיניו.

חשוב לציין כי למרות שחשבתי שנשתמש בפעילויות גם בטיסה או במוזאונים, בפועל גילינו כי במקום שגם כך יש בו לא מעט גירויים חדשים, כדאי לתת לך לצלול לתוכם. לא צריך להעמיס מדי. אך בתחום הביתי הן היו מעולות. היה מדהים לראות אותך שוקע בפעילויות שלך. כל פעם שאני רואה אותך מרוכז, אני נרגעת... כל פעם שראיתי אותך מחזיר אותן למקומן, אפילו בסביבה זרה, אפילו כשבבית אתה לא תמיד מקפיד על כך, חייכתי.

אין תגובות:

Related Posts with Thumbnails