יום רביעי, 19 באוגוסט 2009

אתה מאוהב במטבח החדש שלך!!!

WOW.... WOW.... WOW!!!

ממש כמו שדמיינו לעצמנו (איזה מזל!), זו הייתה התגובה המדהימה שלך למטבח החדש שלך אתמול בבוקר. אבא נשאר בבית במיוחד כדי להשתתף איתך בגילוי המרתק, וגם כדי לאכול את הארוחה הדמיונית הראשונה שתכין. ובהחלט, היה שווה!

ירדת למטה, ובהתחלה לא ראית את השינוי שחל בפינת האוכל. אני כבר לא התאפקתי, אז קצת בערמומיות עדינה, גרמתי לך ללכת לכיוון ההוא. ואז... לא האמנת למראה עינייך. ה-WOW הראשון הגיע!

וישר ניגשת לעבודה!

עברת על כלי כלי, על כל הארונות ועל המדפים. הוצאת, פתחת, מזגת.

שטפת כלים בכאילו, בישלת ארוחות בכאילו.

למרות כל דאגותיי איך תגיב למטבח משחק, איך תבדיל בינו לבין המטבח האמיתי, כאילו הקשבת לדיון שהתקיים כאן לגבי משחקי הדמיון הפתוח (open ended). לפחות עד עתה, לא ניסית אפילו לגשת למטבח האמיתי ולהביא משם דברים למטבח שלך או להיפך. היום היה מקרה מצחיק, שעוד פעם הזכיר לי כמה חשוב להתאפק לעיתים מהתגובות המיותרות. שיחקת במטבח שלך. ואז לפתע רצת למקרר והוצאת קנקן קטן שלך עם המיץ. אני נלחצתי! הייתי בטוחה שאתה הולך להגיע לכוסות מעץ ולמזוג בהם. כבר בניתי לעצמי בראש את המשפטים שאומר לך. אך הצלחתי לשמור על הפה שלי ולהתאפק. טוב שכך! אתה פשוט ניגשת לארון שלך במטבח, והוצאת את כוס הזכוכית שלך. מזגת. שתית. ואז חזרת לשחק! חה!

זו תמיד הרגשה נהדרת לצפות בך מיישם את מה שתכננו בשבילך. המבטח יצא בגודל מעולה בשבילך. וגם נשאר קצת לגדול לגובה. יש עוד כמה דברים קטנים להוסיף (ווים לכפות הגשה, כפפות, מגבת וכו'). לאט לאט. אני משכנעת את עצמי שיש לך עוד הרבה זמן לשחק בו, כך שאין לאן למהר...:)

אבא תיעד את הפרוייקט לאורך החודשים האחרונים. ובשל הכבוד המגיע לו על העבודה המקסימה שעשה, אני משאירה לו לספר את הסיפור של יצירת המטבח. אז אוסיף גם את המקורות לפריטים הקטנים שנכללו בו, אותם אספתי במהלך כמה זמן (הפריט הכי צעיר הוא בן כשלושים שנים..:).

מאתמול, אתה משחק ומשחק שוב במטבח. למרות העדר השפה, מסתבר, כי אתה אכן מוצא דרכים לשחק בו. התלבטתי אם להוסיף את הפירות ואת הירקות (מעץ או מלבד). אני שמחה כי טרם עשיתי כן. כדי לפתח את הדמיון, אין הוא חייב לדמות במליון אחוזים למציאות. זה השיעור החשוב שלמדתי בזכותך. המטבח שלך לא חייב להעתיק את המטבח שלנו. הפערים בין השניים לא יפריעו למשחק שלך, אלא להיפך, ישמשו כקרקע פוריה לדמיון שלך להתפתח. וזה מדהים לראות אותך עושה כן! אנחנו רק קצת הראנו לך דברים (למשל, מזגנו מיץ בכאילו). אתה המשכת משם לגמרי בעצמך!

כבר ערב שני ברציפות, אחרי ארוחת הערב המשפחתית, מחכה לנו ארוחת ערב נוספת שאתה מבשל לנו ב"כאילו". יותר נכון, לפחות 10 ארוחות. על בטן מלאה שכזו, בטח נחלום חלומות עוד יותר מדהימים מהרגיל. ואולי... נוצר לנו כאן גם מנהג חדש...:)

נ.ב. כמעט כל הפריטים במטבח הם מעץ. היה כד אחד קטן מחרס, שכבר הספיק להשבר. בהיסח דעת לגמרי. כך שאם יש שם מישהו ברחבי העולם, היודע על כד קטן חדש מעץ המחפש את ביתו החדש, אנחנו נודה לו על ההכוונה.

5 תגובות:

שירה אמר/ה...

מטבח מקסים, גם אני הייתי מתאהבת בו..
כל הכבוד לכם על היצירתיות, ההשקעה, ועל זה שהצלחתם לגמור אותו עוד לפני המטבח שלכם..

שירה

Miri אמר/ה...

תודה רבה, שירה המתוקה! כייף לפגוש אותך כאן!

tamari אמר/ה...

כותבת לך קצת באיחור אבל וווואוווו !!!!!!!
איזה יופי של מטבח ואיזה יופי שבנכם אהב כל כך !!
כל הכבוד לכם - מקסים ! אין לי מילים

Miri אמר/ה...

תודה רבה!

Karen אמר/ה...

What a BEAUTIFUL KITCHEN!!!!! i LOVE IT, Mirri!! Great job.!! I love the colorful spoons, glases, and little plates!! Beautiful AND LOVELY!!!!!!!

Related Posts with Thumbnails