יום שלישי, 18 באוגוסט 2009

משהו מיוחד למישהו מיוחד... אולי המטבח?

לפני...

אחרי...

השינויים השקטים בבית אחרי שאתה הולך לישון...

מתרגשת מדי לקראת מחר בבוקר...

אז הקסם ייחשף... ו... אולי... רק אולי... תאהב את מה שתגלה...

עייפה מדי מכדי לפרט כעת...

רק אומר כי זה אחד הרגעים המרגשים ביותר בהורות, מבחינתי - להכין לך משהו, גם אם זה לוקח הרבה מאוד זמן (גם אם מדובר בחודשים), לתכנן, להתלבט, לבצע, לטעות, לשנות, להעריך, לדמיין... ואז מגיע הרגע הזה שלפני... כשהציפייה כה גבוהה, שבקושי אפשר לחכות... הכל מוכן לקראתך.... ובראש רצות תמונות של הפנים המתוקות שלך לעת תראה את מה שהכנו... והניחושים שלנו על איך שתגיב.. מה תעשה... מה תגיד... כמה תצחק... כמה מהר תורץ לקראתו...

ובמשפט אחד... אני כל כך אוהבת להיות אמך כאשת אביך... אין תענוג גדול יותר!

ועכשיו, לישון... אני במלא כבר כותבת מתוך חלום...

2 תגובות:

tamari אמר/ה...

גם אני כבר לא יכולה לחכות לתגובה שלו... :)
נכנסתי היום איזה שלוש פעמים למייל סתם ככה לראות אם כבר צילמת את ההתלהבות...אני כולי בהתלהות ונפעמת מהמטבח המושקע !!! והכל במו ידיכם אם אני זוכרת נכון שכתבת כאן מתישהו...
איזה יופי
עינת

Miri אמר/ה...

איזו מתוקה את! הוא כל כך התלהב!!! אני כבר כותבת על כך - סליחה שהתעכבתי!

Related Posts with Thumbnails