יום שלישי, 23 ביוני 2009

שמחה כי הצטרפתם!

לשמחתי הרבה מאוד הצטרפו אלינו בזמן האחרון מספר קוראים חדשים. ברוכים הבאים!!!

חשבתי כי תהיה זו סיבה מצויינת להזכיר את כללי השימוש הבסיסיים בבלוג זה.

אך לפני, אני מודה לכם כי הצטרפתם - כייף גדול לדעת שמילים שלי מדברות גם אליכם! אני תמיד שמחה לחברים חדשים. ואני חייבת להודות כי קבלת תגובות (בין אם בבלוג עצמו ובין אם למייל שלי) היא מחמיאה ומעודדת מאוד. כך שאנא, תהיו חופשיים להגיב, לשאול, להעיר או סתם לספר את מה שעובר עליכם.

קריאה בבלוג
* אתם יכולים לא לקרוא בבלוג - אך אז, אני מניחה שלא הייתם קוראים את הפוסט הזה..:)
* אתם יכולים לקרוא בבלוג ולהחליט, אם להיכנס לבלוג מתי שלבכם יחפוץ בכך, או להירשם לעדכונים. כך כל פעם שיפורסם פוסט חדש, תקבלו הודעה ישירה וייחסך מכם הצורך לבוא להתעדכן בעצמכם.

הרשמה לבלוג
בתחתית כל עמוד מתחת לכותרת Subscribe to My Child's Diary ממוקם ריבוע כתום. אם תלחצו עליו, נפתח חלון ההרשמה:
* למי שרוצה לקבל עדכונים (פוסטים חדשים) ישירות למייל שלו, אנא כנסו ללינק Get My Child's Diary delivered by e-mail ועכבו אחר ההוראות. העדכונים הם יומיומיים, אך הם מגיעים בפורמט שונה ממה שמפורסם בבלוג - פחות אסטטי. כדי לראות את הפוסטים בפורמט של הבלוג, נא לחצו על הלינק של כותרת הפוסט במייל שקיבלתם. דרך המייל גם לא ניתן להגיב לפוסט - כדי לפרסם תגובה, תצטרכו להגיע לפוסט בפורמט של הבלוג.
* למי שרוצה לקבל עדכונים ישירות למחשב שלו, דרכם ל- View Feed XML. תוכלו למצואם במחשבכם ב"Feeds" ("הזנות") שסמוך לחלון "Favorites".

תגובה לפוסט
בתחתית כל פוסט יש לינק "הוסף רשומת תגובה". כדי להגיב, חייבים להגיע לעמוד, בו מפורסם הפוסט הנפרד. כדי לראות איך נראה עמוד נפרד, אנא לחצו כאן. מי שקורא את הפוסטים בעמוד הראשי של הבלוג, חייב ללחוץ על כותרת כל פוסט, כדי להגיע לעמוד, בו יפורסם כל פוסט בנפרד. מי שמקבל עדכונים במייל, יצטרך גם הוא ללחוץ על כל כותרת, כדי להגיע לעמוד כזה. אז, בעמוד שבו מפורסם כל פוסט בנפרד, בתחתית העמוד יש לינק "הוסף רשומת תגובה". תוכלו ללחוץ על לינק זה, ואז לפרסם את התגובה. אתם יותר ממוזמנים לעשות כן! למותר לציין כי נחמד מאוד מאוד מאוד לקבל את תגובותיכם...
* אני מגיבה לשאלות ולתגובות בתגובה שלי מתחת לפוסט עצמו - כך שאל תשכחו לחזור ולבדוק...:)

אין תגובות:

Related Posts with Thumbnails