יום ראשון, 31 במאי 2009

מקלחת בוקר שלי

מקלחת בוקר היא אחת הדברים החשובים בשבילי בסדר היום שלי. יש כאלה שחייבים לאכול בבוקר, יש כאלה שחייבים את הקפה שלהם. ואני הייתי מוותרת על הכל תמורת מקלחת בוקר. לכן היה לי בכלל וכלל לא פשוט לוותר עליה עת נפרדת משנת הבוקר שלך.

אך לפני כשבועיים לפתע חשבתי - אני סומכת עליך בכל הרבה דברים אחרים. מדוע לא אסמוך גם בכך שתדע לחכות לי פעם בכמה ימים, בזמן שאני אתקלח?

וכך עשינו - הסברתי לך שאני הולכת להתקלח, נעלתי את השער למדרגות, הכנתי בשבילך מספר פעילויות בחדר שלך ובחדר השינה שלנו. נכנסתי למקלחת. ואתה... ישירות באת אחרי. באמת, מה חשבתי לעצמי? שהפעילויות שלך יעניינו אותך יותר מלחזות בי מתקלחת??

אלתרנו במקום - הספסל יצא החוצה, עליו המגבת (לבקשתך, הרבה יותר נוח לך לשבת על המגבת מאשר בלעדיה), ואתה יושב עליו.

מאז כך אני מתקלחת. לא כל בוקר - אני מרגישה קצת אשמה לתפוש לך את הזמן שלך, שגם כך מלא הרבה פעמים בכל מיני דברים שפשוט חייבים לעשות בבית. אתה מאוד נהנה לשבת ולצפות בי. ומדי פעם גם לואי מצטרף אליך.

אין תגובות:

Related Posts with Thumbnails