יום חמישי, 16 באפריל 2009

אבא שלך כל כך מוכשר!

ויש לנו הרבה מזל שיש מי שהבחין בכשרונו. אבא שלך התקבל ל- New York Studio School of Drawing, Painting and Sculpture!

אני חושבת שאני יכולה כבר לספר לך שאחת התכניות שלנו לשנה הבאה הייתה לנסוע לארצות הברית, כדי לאפשר לאבא שלך ללמוד תואר שני בציור. הוא נרשם לכמה אוניברסיטאות וגם לבית ספר פרטי זה. המדובר בבית ספר לציור של פעם, בו מה שחשוב הוא שהסטודנטים באמת יציירו, יציירו ועוד יציירו. ללא שום התעסקות צדדית מיותרת. ממש כמו פעם. זהו אחד המוסדות היוקרתיים יותר ללימוד הציור. ודווקא אליו אבא שלך התקבל. ועוד אחרי שעבר ראיון טלפוני, בו רואיין על ידי ארבעה (!) מועמדים. כמובן, באנגלית.

עכשיו, כל מה שנשאר הוא לגייס איזה 400,000 ש"ח (שכר הלימוד הוא כ-10,000$ לסמסטר, כלומר 40,000$ לשנתיים, בנוסף לעלות המחייה שנעמדת על לפחות 40,000$ לשנה למשפחה. למרות שבמוסד הזה בדרך כלל לא נותנים מלגות, לאבא שלך הם הסכימו להעניק מלגה, אך היא מכסה בקושי רבע משכר הלימוד). אנחנו אובדים עצות. מנסים לפנות לכל גוף אפשרי. בינתיים, נראה כי אנחנו עדיין לא נסע לניו יורק בשנה הבאה לפחות.

מה שבטוח, הוא שאבא שלך ימשיך לצייר, ואנחנו נמשיך לעודד אותו. וכדי שתטעם קצת ממה שאבא יצר בחודשים האחרונים, ריכזתי לך קצת מטעמים. אני רק אוסיף כי כולם נוצרו בשמן, ואלה הם הציורים הראשונים שאבא צייר בשמן (המצלמה עושה להם קצת עוול, אך מלא...)...








נכון שהם מדהימים???

אין תגובות:

Related Posts with Thumbnails