יום שישי, 20 בפברואר 2009

ובמדגרות נוסף המעקה

ממשיכים כל הזמן להתאים את הבית אליך (סביבה מתוכננת ובטוחה - prepared environment). ברגע שהתחלת לצעוד בבטחה, הגיע הזמן להוסיף למדרגות שלנו מעקה.

ולמי פונים כשצריך לבנות משהו בביתנו? לצוות הבנאים המנוסה.

את המעקה בנה אביך המוכשר ממקלות מטאטא.

וכך חיברם לקיר.

גם לאורך הגרם השני של המדרגות למטה הוספנו מעקה.

את המעקה התאמנו לגובה שלך - קצת נמוך יותר מגובה הכתף. המדרגות בבית די טריקיות - יש סיבובים בלתי צפויים, וגם גובהן לא אחיד. אך אבא התאים את הכל.

הדבר היחיד שהייתי משנה בדיעבד - הייתי מתקינה את המעקה מוקדם יותר. אתה לא מרבה להשתמש בו בינתיים - יותר נוח לך לרדת במדרגות בזחילה (הזחילה קדימה על הטוסיק היא הדרך המועדפת עליך כרגע), או כשאתה יורד על רגליך ומושיט את שתי ידייך אלינו למעלה. אני חושבת שכך קרה בגלל שלקח לנו קצת זמן להרכיב את המעקה, והספקת להתרגל לדרכי הירידה האלה. לכן, אני תמיד מעדיפה להכין את הסביבה רגע לפני שהיא הופכת להיות רלוונטית לך, ולא רגע אחרי. אני מאמינה מאוד שזה עושה את כל ההבדל.

אך מצד שני - אנחנו לא ממהרים לשום מקום. המדרגות בתוך הבית הוא יתרון עצום. אתה כל הזמן מתרגל את עצמך עליהן. מעין מתקן השעשועים הפרטי שלנו. ואין לי ספר שכשתרגיש בנוח, תתחיל גם לרדת ולעלות בהן באמצעות המעקה.

אין תגובות:

Related Posts with Thumbnails