יום חמישי, 19 בפברואר 2009

נעלמו הצפצופים!

איך שמחנו למשמע אוזנינו, כשד"ר בורנשטיין בישר לנו היום כי הצפצופים שלך נעלמו!!!!!

לבסוף, נאלצנו לעשות לך אינהלציות במשך 3 ימים. אמנם בעזרת שני הדיקורים הסיניים ופורמולות למיניהן שאורי נתנה לנו, הצלחנו להעביר לך את השיעול, וגם להמנע משימוש בסטרואידים באינהלציות, בכל זאת, כשבאנו לביקורת לפני 4 ימים, נשמעו הצפצופים. מכיוון שהצפצופים כבר נשמרו במשך שבועיים, החלטנו הפעם להקשיב להמלצה ולעשות לך אינהלציות של בריקלין. היה סיוט! פשוטו כמשמעו.

אכן, שיתפת פעולה בכל השלבים של ההכנות - פתחת את הקופסא, הוצאת ביחד איתנו את המכשיר ואת כל החוטים, פתחת את הבקבוקון של החומר. אך מרגע שהדלקנו את המכשיר והרחת את האדים היוצאים ממנו, היית פורץ בבכי. ניסינו הכל - כלום לא עזר. גם לא העובדה שלמכשיר האינהלציה שהשתמשנו בו הייתה פייה בצורת מוצץ. את המסיכה בכלל לא הסכמת אפילו להניח על פניך - בדיוק כמו שחשדתי. את המוצץ לקחת פעם - פעמיים לפה. אך הרעש (שדומה מאוד לרעש המקדחה והמיקסר - שני הרעשים השנואים עליך) והריח גברו על היכולת שלך לשתף פעולה. הבכי שלך לא היה הסטרי - גרוע יותר, מעין בכי כזה של השלמה. וברגע שסיימנו, כל מה שעניין אותך זה להכניס את המכשיר עם כל החוטים בחזרה לקופסא, ואז להעלים אותה. כאילו לא רצית זכר לחוויה הזו. היה ממש לא נעים.

ואני כל כך שמחה שעכשיו זה מאחורינו!!!

2 תגובות:

ritamarj אמר/ה...

Eize hamudim atem !!!

Miri אמר/ה...

בסופו של דבר, כשהצפצופים חזרו, החלטנו לתת לך את החומר של האינהלציות בסירופ ולא באינהלציות. למרות שהחומר הרבה פחות מרוכז, עליך הוא השפיע. למזלנו. לא הצטרכנו לחזור לתקופת האינקוויזיציה.

Related Posts with Thumbnails