יום ראשון, 1 בפברואר 2009

היום יום הולדת היום יום הולדת


אשתי היקרה, אהובתי, חברתי לחיים ואם ילדינו המתוק: רציתי לומר כמה אני אוהב אותך. כמה אני מעריך ומכבד את מי שאת ואת הדרך בה את מאפשרת לי ללכת ביחד איתך. רציתי לאחל לך ולמשפחתנו המון שנים נפלאות של משפחתיות, הגשמת חלומות ( אפשר לדבר גם על מיין), שמחה וכוחות ללכת בדרך בה אנו מאמינים גם אם זה אומר שיהיו לנו תקופות של בידוד- המטרה מצדיקה את הדרך המופלאה בנו אנו הולכים.

רציתי להגיד לך כמה אני אוהב אותך, ולא, זה לא תחליף למכתב כתוב שתקבלי ממני ולמלאאאא מתנות. זה רק הדרך שלי לחלוק איתך ועם כל האנשים אשר מעיזים וקוראים את הבלוג, את אהבתי אליך.

אוהב אותך המון, מזל טוב ליום הולדתך.

נ.ב
הרישום הזה נעשה היום בזמן שאפיתם עוגה ביחד.

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

מזל טוב! זו הזדמנות להגיד ברבים כמה כייף לקרוא אתכם, לקרוא על הדרך שלכם ובעיקר לראות את הביחד והפירגון ההדדי! לעוד הרבה שנים מאושרות :-)

Miri אמר/ה...

וואו! זו באמת מתנה שווה ליום הולדת - לראות את תגובתכם כאן על הבוקר! תודה רבה על המילים החמות - אני מעריכה זאת מאוד. נשיקות מעבר לאוקיאנוס...

אנונימי אמר/ה...

התרגשתי,

תודה שאתם משתפים אותי

תודה

והמון טוב ואהבה שיהיה לכם

תמר

Related Posts with Thumbnails