יום שני, 12 בינואר 2009

עוברים עליך ימים מבולבלים

אני מניחה שהסיבה היא שוב שיניים.

מאתמול אתה כמעט ולא ישן בצהרים. נאדה. חשבתי שאולי זה סימן לכך שאולי אתה כבר לא צריך פעמיים שנת יום, למרות שעד אתמול היית ישן פעמיים ביום תקופות די ארוכות, אבל טכלס - אין לי מושג מה קורה איתך. אתמול היית כל כך סהרורי, שאחר הצהרים, בצעד לא כל כך אופייני לי, ביקשתי מאבא שלך לבוא מוקדם יותר הביתה, כדי להחליף אותי קצת. הייתי חייבת אוויר לנשימה. אני חושבת שזה אחד הדברים היותר קשים לי - לראות את השקט הפנימי שכה מאפיין אותך, נעלם לו מדי פעם. ואז מגיע הפורפרה. תזוזה תמידית. מעברים קיצוניים בין בכי ולצחוק. חוסר סבלנות. חוסר שקט. בקיצור, היה לי קצת קשה.

היום היה יותר טוב. אבל עדיין, לא ישנת.

מתי כבר על השיניים האלה יצאו להן ויעזבו אותך בשקט??...:)

2 תגובות:

איילת אמר/ה...

הי איזה שמיכה יפה תפרת כל הכבוד ותודה על ההסבר המפורט כי אני בזמן האחרון מחפשת איך לתפור שמיכת טלאים, רציתי לשאול אותך , איך גזרת את הריבועים , האם עם מספריים רגילות והאם השתמשת ברגלית רגילה או מיוחדת , לתפירה ?

Miri אמר/ה...

הי איילת. תודה! השתמשמתי במספריים רגילות המיודעות לבד. אני תופרת ברגלית רגילה. בהצלחה!

Related Posts with Thumbnails