יום שני, 5 בינואר 2009

גם שן הטוחנת הרביעית הפציעה!

האמת, היא הפציעה כבר לפני שבועיים, אך עוד לא הפסקתי לכתוב על כך...:)

כמו לכל שן שלך, גם לשן הזו (מלמטה בצד ימין) יש סיפור מיוחד. כמה ימים לפני שהיא בקעה, פתאום ראיתי משהו לבן במקומה. בהתחלה הייתי בטוחה שזו פשוט אבן קטנה שנדבקה לך לחיך (אני לא יודעת איך הגעתי לרעיון מוזר זה... באמת). אך אחרי שסופסוף הצלחתי לגעת בה, וזו לא הייתה משימה פשוטה כלל וכלל, גיליתי שהיא מרגישה ממש רכה, אך עם זאת, מחוברת מאוד אליך. גם אבא שלך ניסה להתחקות אחרי מקור הדבר המוזר הזה שהתגלה בפיך המתוק. לדעתו, היה זה הקרום שלפני השן. נשמע הגיוני, רק שבחיים לא שמעתי על משהו כזה. בקיצור, כמה ימים אחרי כן, וכמובן, רגע לפני שכבר לקחנו אותך לרופא, הקרום המוזר הזה פשוט נפל לו. ולמחרת בקעה השן.

למרות שזו שן הבינה האחרונה בסדרה, היא צומחת בקצף הכי מהר. לך תבין.

עם זאת, כאבי השיניים לא פסקו. לתומי חשבתי, שאולי זה בגלל ששטח שיני הבינה רחב יותר, ולכן גם כשהשן בוקעת, אין זה אומרת שאין עוד שלושת רבעי השן שאמורים לבקוע גם הם. היום - אני כבר לא בטוחה.

בימים האחרונים אתה שוב סובל מכאבי השיניים. את שלושת הלילות האחרונים אתה ישן איתנו (את המחצית השניה של הלילה), שנות היום שלך טרפות (היום, למשל, נשארת ער משעה 11:15, כיוון שלא הצלחת להרדם לשנת צהרים). אתה יונק בעצמה רבה. ומתאמץ כל הזמן לעשות קאקי, שכשיוצא, צבעו ירוק. ולפעמים אתה ממש מתפתל מכאבים - ונועץ את שינייך בכל מה שרק נמצא בסביבתך. כל הסממנים הרגילים של בקיעת השיניים אצלך. השאלה היחידה היא רק - איזה?! אני כבר לא יודעת.

אין תגובות:

Related Posts with Thumbnails