יום שבת, 29 בנובמבר 2008

אתה קורא את הבלוג שלנו!

שקלתי אלפי פעמים אם לכתוב על כך, כדי לא להפוך את הדברים על פניהם, והחלטתי שאקח סיכון. עליתי עליך! אתה קורא את הבלוג שלנו. זוכר שלפני כחודש פרסמתי הודעה לחיפוש 45 דקות נוספות? חה! למחרת פרסום הפוסט, חזרת לישון שעה וחצי בצהרים. וכך נמשך מאז, מלבד פעם או פעמיים, אז השינה שלך שוב התקצרה.

ששששששש....... אנא תמשיך לעשות כן....

וגם, מעכשיו יש לך כרית חדשה! שמתי לב בזמן האחרון שאתה יותר ויותר נשכב על השמיכה. כל לילה יש לנו סיפור עם השמיכה. אתה לא אוהב להיות מכוסה, בלשון מעטה. אז תמיד אני מחכה שממש תרדם כבר, ורק אז מכסה אותך. רוב הפעמים אתה מתעורר, ואז אני שוב מחכה ושוב מכסה. ובחזרה לכרית - קיבלת במתנה מ-BUSENKA את הכרית הקטנה של סבתא רבה שלה. אני מאוד אוהבת כריות קטנות - אני תמיד משתמשת באחת בנוסף לכרית הגדולה שיש לי. וכנראה שגם אתה אוהב כריות קטנות. כי אתה ממש בכייף ישן עליה.

אין תגובות:

Related Posts with Thumbnails