יום שלישי, 25 בנובמבר 2008

אתה בן שנה ושלושה חודשים!

אתה בן שנה ושלושה חודשים!

אני אוהבת את הצחוק המתגלגל שלך. אני אוהבת את הפטפוטים הבלתי פוסקים שלך. DATA TATA, EHHHH, AHHHH, MAMA. אני אוהבת את איך שאתה מסביר את עצמך כך שכולם מבינים אותך. אני אוהבת את זה שאתה תמיד מסביר פנים לכולם. החיוך שלך צובע את כל העולם בצבעי הקשת. אי אפשר להשאר אדיש אליו. אני אוהבת את זה שאתה אוהב את המאכלים שאהובים ביותר עלינו - חמוצים, זיתים, עגבניות, עוף, גבינה צהובה, בננה, אגס, קלמנטינה, יוגורט. אני אוהבת את איך שאתה מתעורר ונשאר בחדר שלך עם עצמך כמה שמתאים לך ורק אז מצטרף אלינו - בחיוך רחב ותוך כדי צחוק מתגלגל. אני אוהבת את איך שאתה לומד דברים חדשים. אני אוהבת את המבט המרוכז שלך בנו. אני אוהבת לראות אותך מנסה לעשות דברים שאתה רואה אותנו עושים - מנגב את השולחן במפית, שם קוטג' על הלחם, מנסה ללבוש נעלים בעצמך. אני אוהבת את איך שאתה אוהב לעשות הכל בעצמך - לאכול, לשתות, לקרוא ספר. אני אוהבת את איך שאתה עוזר לי לעשות דברים בבית - לסדר כביסה, לתלות כביסה, לקפל בגדים, לפנות מדיח. אני אוהבת את איך שאתה מושיט ידיים כלפינו כשאתה צריך להגיע לאנשהו, לוקח אותנו ומצעיד אותנו לאיפה שליבך חפץ להגיע. אני אוהבת את זה שאתה תמיד יודע לאן אתה רוצה להגיע. תמיד ידעת מהרגע הראשון שלך איתנו מה אתה רוצה. ואני כל כך אוהבת את זה. אני אוהבת את איך שאתה תמיד מלמד אותי דברים. אני אוהבת להיות אמא שלך. אני אוהבת את איך שאתה תמיד מסתכל לכיווננו כשאתה רוצה לחלוק איתנו משהו - בין אם זה רגע של גילוי משמח שקופסא של קוטג' אכן נפתחת, בין אם אתה עושה קאקי, בין אם משהו כרגע הצחיק אותך, בין אם קיבלת מכה. אני אוהבת את איך שאתה מושיט יד שנפגעה במכה כדי שאתן לך נשיקה. ומיד אחרי זה ממשיך כאילו כלום לא קרה. אני אוהבת שפתאום אתה מתקרב אלי, נותן לי נשיקה וממשיך בדרכך. אני אוהבת לראות את הטוסיק שלך מתנענע כשאתה צועד, בדיוק כפי שהוא מתנענע כשאתה זוחל. אני אוהבת לחקות אותך עם אבא שלך. זה הפך לבילוי יומיומי שלנו אחרי שאתה הולך לישון. אני אוהבת את איך שאתה הכי הכי אוהב לבלות עם שנינו יחד. אני אוהבת את איך שאתה תמיד, אבל תמיד, מצטרף אלינו לחיבוק או לנשיקה. אני אוהבת לראות עד כמה אתה אוהב את אבא שלך. אני אוהבת לראות אותך מרוכז. שר לעצמך בשקט. אני אוהבת לשמוע אותך שר AHA AHA לבובות שלך. אני אוהבת לראות אותך מפריח לי נשיקה באוויר. אני אוהבת לראות אותך אוכל. אני אוהבת לראות אותך יונק. אני אוהבת אותך!

אין תגובות:

Related Posts with Thumbnails