יום שני, 20 באוקטובר 2008

אהבתך לכביסה

כבר סיפרתי לך כמה אתה אוהב לעשות כביסה?

כשמגיע הזמן לשים כביסה, אתה מוציא בגדים מסל הכביסה אחד אחד ומעביר אותם לגיגית, כדי שנקח אותם למכונת הכביסה. או שאתה מעביר לי אותם, כדי שאני אשים אותם בגיגית בעצמי. חייבים לציין, כי אתה כל כך אוהב את ההתעסקות הזו שאתה מטפל בהוצאת הכביסה מסל הכביסה גם כשהגיגית אינה בסביבה וכשאין צורך לעשות כביסה - אתה לא נותן לפרט קטן זה לקלקל לך את עבודתך...:)

וכשמורידים את הכביסה היבשה ממתקן היבוש, אתה מעביר את כל הבגדים היבשים אחד אחד למקומם בארונות. או אלי, כדי שאני אשים אותם למקומם. אני מתקשה לעמוד בקצף שלך - הבגדים לא מפסיקים להגיע: !EHHHH EHHHHHHHHH

ושלא נשכח לציין כי כשאתה מוריד בגדים, אתה שם אותם אחד אחד בסל הכביסה שלך. אין ספק, סל הכביסה האו אחד האביזרים האהובים עליך בביתנו...:)

2 תגובות:

שיר אמר/ה...

בלוג קסום ביותר.....

באיזה גיל הוא כאן??
אני כל כך אוהבת את ההשתלבות שלו בעבודות הבית. מקסים.

חסר לי מאוד ציון הגיל של הילד בכל רשומה.
יש לי בן בן שנה וחודש וחצי ומאז קריאת הבלוג שלך אני כל הזמן מחפשת הפעלות המתאימות לגילו.

Miri אמר/ה...

הי שיר!
תודה רבה ואני שמחה שאת מצליחה למצוא בבלוג משהו מועיל בשבילכם.
בדרך כלל, אני משתדלת לציין את הגיל של הבן שלי בפוסטים בהם מסופר על הפעילויות השונות. כאן זה התפספס משום מה. הוא בן 13 חודשים כאן...

Related Posts with Thumbnails