יום שני, 20 באוקטובר 2008

אתה אוהב את החדר שלך!

אתה אוהב את החדר שלך! אתה כל כך אוהב אותו שהחלטת שלישון בו זה פשוט בזבוז של זמן...:)

הכל התנהל כפי שתוכנן. אחרי שהתעוררת יחסית מאוחר, בסביבות 7 בבוקר (בלילות האחרונים שאחרי החלפת שעון קיץ היית מתעורר בערך בסביבות 6, אם לא מוקדם יותר), ושוטטת בחוץ עם אבא, הגעתם להעיר אותי בסביבות השעה 9:30. האמת שהתעוררתי ביחד איתך. יותר נכון, כמה רגעים לפניך. הייתי חייבת להיות עדה להתעוררות האחרונה הזו שלך לצידנו..:) כבר אז סיפרתי לך, ואבא הוסיף במהלך טיול הבוקר, על המעבר. ואז נרדמתי שוב עד שהערתם אותי. בזמן שהנקתי אותך, אבא העביר את המיטה שלך ואת סל הכביסה (אין סיכוי שלא היית מוצא את סל האהוב עליך לצדך:) לחדר שלך. גם שמנו את הדיסק שאנחנו בדרך כלל משמיעים לך בשנת צהרים, כדי לעזור לך להבין שאתה עומד להרדם בחדר זה. לקח קצת זמן וכמה נסיונות שלך לקום מהמיטה כדי לחקור את כל הסביבה מסביבך, אך הודות לעייפות שהצטברה, צללת לשינה הראשונה בחדר החדש שלך.

בשקט בשקט סידרתי עוד כמה דברים בחדר כדי להכין אותו לקראת ההתעוררות שלך. העברנו גם את השולחן שלי לחדר השינה שלנו. כשעה וחצי מאוחר יותר, כששמעתי קולות מצייצים מהחדר, התגנבתי לפתח הדלת והצצתי. פקחת את עיניך, מלמלת כמה דברים, הרמת את הראש, הסתכלת מסביבך... וזחלת ישירות לסל הכביסה (איך לא..?), מיד אחרי זה - לסל עם הצעצועים הרכים. כמה דקות מאוחר יותר פנית לכיוון הדלת, ואני ברחתי בחזרה לחדר השינה. התיישבתי ליד המחשב. יצאת מהחדר שלך, זחלת קצת לכיוון חדר השינה, וכהרגלך הוצאת את הראש קדימה, בדומה לצב, להציץ מעבר לדלת. חיוך רחב על פניך. EHHHHHHHH! באת בצהלה לכיווני!

במהלך כל היום היית במצב רוח נהדר. אפילו נהדר מהרגיל. כמעט את כל היום העברנו בחדר. עזרת לי לעשות בו שינויים אחרונים. בזמן שהעברתי את המגירות מהשידה שלך בחדר שלנו לשידה החדשה שלך, אתה העברת את כל הדברים מאחת המגירות לסל הכביסה...:) ואז הגיעה שעת שנת הצהרים. אני תמיד מעריכה את הזמן שלוקח לך להרדם לפי השירים שבדיסק. בדרך כלל אתה נרדם במהלך השיר הרביעי. גם היום נרדמת במהלך השיר הרביעי.... של ההשמעה השניה של הדיסק! שעתיים ישבנו בחדר. היית שפוך מעייפות. אך כנראה יקח קצת זמן עד שתתרגל לעובדה שאתה לא רק תשהה בחדר הזה במהלך היום, אלא גם תישן בו. שוב ושוב אני נוכחת לדעת עד כמה הלמידה שלך היא פיזית לגמרי. באיזשהו מובן חזרנו קצת אחורה - לימים לפני חודשיים, בהם למדת לראשונה איך להשאר על המיטה להרדם בה, מבלי לרדת לטייל מסביבה. אך בשונה מאז, לא התנגדת לכך שלקחתי אותך לידיי ברגע שניסית לרדת מהמיטה. רוב הזמן פשוט שכבת בזרועותי, ומדי פעם ניסית שוב לרדת מהמיטה בחיוך רחב על פניך. היה נעים לשבת איתך בחדר שלך עם כל ההפתעות הקסומות שסובבו אותנו. שמחתי לדעת שבינתיים, השגרה של אתמול ממשיכה גם היום. כשהגענו לשיר הרביעי בהשמעה השניה, החלטתי שאם לא תרדם עד סוף השיר, נוותר על השינה. ו... נרדמת! ושוב התעוררת במצב רוח מעולה, ובאת אלי לחדר השינה. מדהים פשוט! בכמה ימים שלפני המעבר לחדר שלך היית מתעורר בבכי מהשינות במהלך היום...

ובערב כבר לקח לך הזמן הרגיל להרדם. אפילו נרדמת על המיטה. אני יודעת שיכול להיות שהחלק הקשה של המעבר עוד לפנינו, ברגע שתקלוט שזה סופי ולא זמני. אבל אני סומכת עלינו.

אפשר לסכם, שהיום הראשון שלך בחדר שלך היה יום מלא גילויים חדשים, אך גם יום שגרתי רגיל עם הרבה צחוק ועם חיוכים רחבים. לא הייתי יכולה לאחל למשהו חלק יותר...:)

השעה עכשיו 1:30 בלילה. התעוררת לינוק. אני קצת חוששת שלא אשמע אותך כשארדם. ושוב אני מרגיעה את עצמי - תסמכי... הכל בסדר... לילה טוב, אפרוח קטן!

אין תגובות:

Related Posts with Thumbnails