יום שלישי, 14 באוקטובר 2008

חזרת להרגיש בסדר

טפו טפו טפו!

נראה שהוירוס מאחוריך. אני כל כך שמחה! רק התיאבון עוד בדרך לשוב - בימים האחרונים אתה בעיקר, אם לא להגיד רק, יונק. זו הייתה הפעם השניה מאז שנולדת שהיה לך חום גבוה של 39.5 - בפעם הראשונה זו הייתה התגובה לאחד החיסונים, וגם אז החום לא היה כל כך גבוה. נראת ממש סמרטוט! היה כל כך קשה לראות אותך במצב כזה. למזלנו, זה היה קצר, כבר ביום ראשון כמעט ולא היה לך חום - הוא עלה קצת אחר הצהרים, אך מזרק אחד של טיפות אקמול הוריד גם אותו. איזה מזל! אני אסירת תודה על כך! מה שלמדנו מכל העניין הזה, שאתה לא אוהב שמודדים לך חום בבית השחי - מה שדי מובן לנוכח העובדה שאתה גם לא רגיל לזה. ולהכניס לך את מד החום לטוסיק - טוב, המחשבה הזו אפילו לרגע לא חלפה בראשי. אני לא הייתי רוצה שידחפו לי כל מיני דברים לטוסיק. ואני מאוד מאוד מאוד מקווה שלא נאלץ לעשות זאת לך. אז פשוט לא מדדתי את החום אחרי הפעם הראשונה, שאז עוד הסכמת למד החום. הגעתי למסקנה, כי במלא נתן לך תרופה כדי להוריד לך את החום. אז מה זה משנה בעצם מהו המספר?

גם אבא שלך מרגיש הרבה יותר טוב! ורק אני עוד סוחפת שאיריות של כל הוירוסים שתקפו לאחרונה. אני אפילו נרדמת בכל מקום אפשרי - מעשה אל יעשה מבחינתי! אתמול והיום נרדמתי בצהרים כשניסיתי להרדים אותך, כשאתה כמובן, נשארת ער לחלוטין...:)

לכן גם לא כתבתי כל כך כאן לאחרונה. גם יש לי מלא חומר להשלים בלימודים. לא נורא! שווידה, שווידה...

מה שעוד משמח מאוד - סיימנו להכין את החדר שלך!!! אני מתאפקת שלא להראות את התמונות. החלטנו להעביר אותך ביום ראשון, אחרי שנסע להורים שלי בשבת. והסיבה מאחורי זה היא להעביר אותך שינוי כל כך גדול באווירה כללית של שגרה ורוגע מסביבך. בינתיים, אני רק יכולה להגיד שהחדר יצא פשוט יפהפה! ואני אובייקטיבית לחלוטין...:)

כאן בתמונה אתה נראה באחת הפעילויות האהובות עליך לאחרונה - מרוקן את המגירות של שולחן העבודה שלך, שבינתיים נמצא לו בחדר שלך במקום בו תהיה המיטה שלך.

אין תגובות:

Related Posts with Thumbnails