יום שבת, 27 בספטמבר 2008

הסתיו דופק בדלת

בשבוע האחרון הלילות הפכו להיות קרירים יותר.

אתה מסרב להתכסות בשמיכה, אפילו כשאתה ישן עמוק עמוק, אתה מרגיש את השמיכה עליך ומתעורר בטרוניה כדי להוריד אותה. בינתיים, אנחנו סוגרים את דלת המרפסת ואת החלון, וזה פותר את הבעיה. נראה איך נתמודד עם זה מאוחר יותר.

גם בדשא לקראת הערב מתחילות לנשוב רוחות. אני לוקחת איתי חולצה עם שרוול ארוך וגם מכנסיים ארוכים בשבילך, ובשעה האחרונה שלנו בדשא אתה מכוסה בשכבה הארוכה.

ואתמול ירד היורה.

כך שלמרות שביומיים האחרונים יש לחות מטורפת של אמצע אוגוסט, אין ספק כי הסתיו דופק בדלת. בדרך כלל הייתי שמחה לכך, אך הפעם אני גם קצת עצובה. אני כל כך אוהבת את מגע הגוף שלך צמוד לשלנו, אני כל כך אוהבת לחוש אותך ולהרגיש אותך עלי, שאינני יודעת איך נעבור את החורף הקר עם אלף שכבות מפרידות בינך לביננו.

אז לפני שמתחיל להיות ממש קר, הנה הן כמה תמונות מהבריכה בה היינו בנופש בקיבוץ של אמיתי. משהו שיזכיר לנו את טעמו של הקיץ... עד שיגיע הקיץ הבא...:)

אין תגובות:

Related Posts with Thumbnails