יום רביעי, 6 באוגוסט 2008

רגעים מרגשים

החיים שלנו מלאים ברגעים מרגשים - אם רק נהיה רגישים מספיק להבחין בהם.

היום קרו לי שני רגעים כאלה.

ביקרנו היום בטיפת חלב. כבר כתבתי לך שבורכנו באחות מדהימה בטיפת חלב - אתי. אני כל כך שמחה על האנשים שנקרים בחיינו. בזכותם אני מרגישה שיש לנו משפחה בכל מקום. בביקורנו האחרון נתתי לאתי את הכתובת של הבלוג - למקרה שתרצה לעיין בו. מסתבר שהיא הכניסה את הבלוג למועדפים בטיפת החלב, ואמרה לנו שכל הצוות קורה את הבלוג. ממש ריגשה אותי.

ואז הייתי צריכה להתקשר להזמין לאמא שלי פרחים. BUSENKA שלך חוגגת היום יום הולדת ה-60 שלה. אך החגיגות הרשמיות מחר - אז אכתוב על זה בפירוט. בדרך כלל, פעמיים בשנה אני שולחת לאמא שלי פרחים - ביום הולדת שלה וביום הולדת שלי. האמת, בעיני, יום ההולדת הוא החגיגה של האם הרבה יותר מאשר של מי שנולד - אך על זה בפעם אחרת. אני תמיד שוכחת לרשום את המספר של המקום שמשם אני מזמינה לה את הפרחים. ביום ההולדת האחרון שלי היא ממש אהבה את הפרחים ששלחנו לה. וכמובן, שוב שכחתי לרשום את המספר. היום, אחרי שהפכתי את כל הבית ולא מצאתי את שם המקום, פתחת את דפי זהב והסתכלתי על השמות של רבבות חנויות הפרחים ברחובות. בהיתי בהם כמה דקות אבודה לגמרי. אני לא אוהבת להזמין כך על עיוור. איכשהו הרגשתי כי השם "פרחים של סיגל" מבשר טובות (08-9454537). התקשרתי. עוד לא הספקתי להגיד: "שלום", הבחורה מהצד השני של הקו אמרה לי שהיא חושבת שהיא מכירה אותי. תוך כדי שאני מגמגמת בחיוך שהסיכוי לכך קטן, היא פתאום שואלת אותי: "את מטבעון, נכון?". המילים נעתקו מפי. לא יכול להיות, חשבתי לעצמי, דיברתי עם הבחורה הזו פעם אחת בחיים שלי, וגם זה קרה לפני כמה חודשים טובים! והיא המשיכה ואמרה לי שהיא שלחה אז זר לאמא שלי. היא גם סיפרה לי שאז היא הייתה ממש אחרי אירוע מוחי, אך בשל איזושהי הרגשה פנימית היא החליטה לקחת את ההזמנה, ואף עשתה לאמא שלי סידור יקר יותר ממה שהזמנתי. מדהים! השילוב הזה בין איך שהיא זיהתה אותי על פי הקול ששמעה אך פעם אחת בחייה, לבין זה שהרגשתי שאני צריכה להתקשר אליה ולא למישהו אחר - ריגש אותי עד דמעות. ואפרופו, גם הזר שהיא שלחה לאמא שלי היום (61 פרחים) מצא חן בעיני אמא שלי מאוד.

אין תגובות:

Related Posts with Thumbnails