יום שני, 18 באוגוסט 2008

אתה נרדם על הברכיים שלי


כך נרדמת לפני כמה ימים. עם הרגליים מחוץ למיטה..:)

מאז התהליך שעברנו עם השארתך על המיטה מרגע שהחלטת שאתה הולך להרדם, אתה נרדם לרוב כשראשך על הברכיים שלי. אתה עם הגב אלי. אני מלטפת את השיער שלך, ואתה מלטף את הזרוע שלי עם היד שלך מונפת למעלה לאחור. למעלה למטה. ללא הפסקה. ליטופים עדינים ואיטיים. לפעמים אתה מסובב את הראש שלך אלי, ואז ממשש לי את הבטן. אם אני לובשת חולצה, אתה פשוט מרים אותה. אתה כל הזמן מחפש את קרבת הגוף שלי לשלך כשאתה נרדם. הרבה פעמים כשאתה נרדם, ידייך בידיי, ורגליך צמודות אלי גם. לכן לא מרגיש לי עוד נכון בכלל ובכלל לתת לך להרדם לגמרי לבד, כשאני לא בחדר איתך. העיניים שלך פקוחות לרווחה עד הרגע האחרון של ממש, ואז בפעמיים - שלוש הן נעצמות. וזהו. אתה ישן!

לפעמים אתה עדיין מנסה לקום מהמיטה, אך אני מזכירה לך להשאר על המיטה - לרוב זה עובר בשקט. לפעמים מגיע בכי קטן.

שמתי לב למשהו. אם אתה נרדם באופן כזה, לגמרי לבד - אתה ישירות נרדם חזק! ברגע שעינייך נעצמו, אני יכולה לרקוד בחדר - לא תרגיש. לעומת זאת, אם אתה מגיע למיטה חצי רדום, למשל, אחרי שינקת, ואז עוצם עיניים, אך עוד לא ממש ישן - מספיק שאני אזיז מילימטר, אתה קופץ, והראש גבוה למעלה. איפה את?!

בלילות האחרונים קורה משהו חדש - אתה בלילה עובר לישון על הרצפה... או שאתה מתעורר ומתיישב ליד המיטה, כשהראש שלך על המזרון...:) מטפלים גם בזה - מחזירים אותך בחזרה למיטה.

כשאתה מתעורר, אתה יוצא לבד מהחדר. מאז שאבא עבר לסטודיו, אני עובדת בחדר העבודה, לפני שזה יהפוך לחדר שלך. די מהר למדת שאני בחדר הזה, שליד חדר השינה. אחרי שאתה קם וחושב מחשבות על היקום לעצמך, ברגע שמתאים לך, אתה פשוט זוחל לכיוון חדר העבודה. אם הדלת סגורה - בום! בהנפת יד אתה פותח אותה. ומחייך חיוך רחב!!! הנה, אני כאן!

אין תגובות:

Related Posts with Thumbnails