יום שישי, 1 באוגוסט 2008

מרגישים אותך בכל מקום

בזמן האחרון יותר ויותר מרגישים שהמשפחה שלנו בת שלוש נפשות. אתה לוקח חלק פעיל בכל מה שאנחנו עושים. אם רק מתאזרים בסבלנות ונותנים לך זמן להגיב, אתה ממש מדבר איתנו. היום, למשל, עזרת לאבא לסדר את הקניות. כל פעם שהוא ביקש משהו, הוצאת מהשקית, והושטת לו.

אתה זוחל בכל מקום, מפטפט תוך כדי, מגיע למשהו ועוסק איתו זמן מה, ממשיך למשהו אחר. כל דבר מעניין אותך. בכל מקום אתה גם נשאר כדי לחקור אותו. לפעמים אתה קורא לנו ומחכה שנגיב. לפעמים אתה קורא לנו שנצטרף אליך. אם אתה שומע מנגנה של מוסיקה, אתה מתחיל לנענע את הטוסיק ולרקוד. כל כך כייף איתך. כל הזמן צוחק. הכי כייף לראות אותך מצחיק את עצמך ונהנה מכך. אתה מאוד אוהב להפיק צלילים מכל דבר ולהשוות ביניהם. זה אחד הדברים שיכול מאוד להצחיק אותך.

וכשאתה רעב, אתה מגיע לשולחן שלך ונעמד לידו. "EHH!". אני רעב! ואז אני מבקשת ממך להתאזר בסבלנות עד שאוציא לך הכל, ואתה מחכה. אתה מגיע לשולחן גם כשאתה רואה שאני מתחילה להכין לך אוכל. מתוק אחד.

בכל מקום בבית אני שומרת דברים שתוכל לחקור אותם. למשל, באחת המגירות האלה, בהן אנחנו שומרים דברי נקיון - סמרטוטים, ספוגים, מטליות. למגירה זו, למשל, לא הייתי צריכה להוסיף משהו חדש שירתק אותך. רק דאגתי שמקדימה יהיו חבילות סגורות. למגירות אחרות הוספתי קצת דברים - כוסות מדידה, כפות מעץ וכל דבר אחר שהיה נראה לי שירתק אותך. אתה בא, פותח את המגירה ויושב לידה דקות ארוכות. הרבה פעמים, לפני שאתה ממשיך, אתה מחזיר את הכל בחזרה, ולפעמים אפילו סוגר את המגירה.

אין תגובות:

Related Posts with Thumbnails