יום שישי, 29 באוגוסט 2008

מגדל עם טבעות-2

לפני 12 ימים הוספתי עוד טבעת למגדל טבעות (ring tower). אחרי שכבר די היית מסתדר עם טבעת אחת. שתי טבעות הקשו עליך קצת בהתחלה. היית מצליח להכניס טבעת אחת, אך לא שתיים אחת אחרי השניה. בהתחלה היית עושה כן ביד אחת. הקואורדינציה הייתה ממש קשה לך.

ואז... לפני שלושה ימים בערך... פתאום ניגשת למגדל, הורדת את הטבעות ממנו מבלי להתעכב ולו לרגע, ואז לקחת את הטבעת הכחולה בשתי הידיים, העמדת אותך מעל המוט, נגעת בו, והשחלת את הטבעת. ואז עשית את אותו הדבר עם הטבעת הירוקה. עבדת בקלות, באלגנטיות, בבטחון מלא. כאילו מאז ומתמיד החלקת טבעות על המגדל!!! תגיד לי... אני לא אספר לאיש... מתי אתה מתאמן?! מה שעוד יותר מדהים, שאני הדגמתי לך הכנסה של טבעת בשתי ידיים ממש ממש בהתחלה, כשהיה לך ממש קשה אפילו להחזיק את הטבעת בצורה אופקית. היד רעדה לך, ולא הצלחת אפילו להביא אותה מעל למגדל. אז רציתי להראות לך שאפשר לעשות כן בשתי ידיים - יותר יציב, ואם נוגעים במוט, אז גם מקבלים איזושהי נקודת התייחסות לכיוון המוט. אולי ניסית להחזיק את הטבעת בשתי ידיים פעם או פעמיים. בסוף הצלחת להכניס את הטבעת ביד אחת.

ואז, לפני שלושה ימים, פתאום חזרת על ההשחלה בשתי ידיים. למרות שמאז לא הדגמתי לך כן, אלא ביד אחת! איך זכרת?! ואז כמובן, הסתכלת אלי בחיוך מסופק. ואני חייכתי אליך. התאפקתי בכל כוח לא לצרוח! ולמחרת, השתחלת ביד אחת. שוב.... בבטחון מלא.




ביד ימין וגם ביד שמאל! תראה את הריכוז שלך! מדהים! אפילו לא התרגשת מהמצלמה!

אתה משחיל את הטבעות אולי פעם - פעמיים, אתה לא נשאר לידה להוציא ולהשחיל את הטבעות כל הזמן. רוב הפעמים אתה אכן משחיל את הטבעות לפי גודלן.

נ.ב. אני יושבת ומחכה שהעוגיות למסיבה שלך יתקררו. כייף להכין דברים בשבילך!

אין תגובות:

Related Posts with Thumbnails