יום רביעי, 6 באוגוסט 2008

מגדל עם טבעות-1

מגדל עם טבעות זו פעילות קלאסית באמת (Ring Tower). אני חושבת שלפני מליון שנה היו הסבתות מחזיקות מגדלים כאלה בביתן למקרה שהנכדים יבואו לבקר.

התחלנו עם טבעת אחת - מספיק קשה להשחיל טבעת אחת לפני שמציעים לך את כל הטבעות. לפעמים לא ברור לי מה חושבים לעצמם ההורים המעמידים לפני ילדיהם מגדל מלא. רוב המגדלים בשוק אינם מתאימים לילד בגילך, אלא לילד גדול יותר. הטבעות אינן בגודל מתאים שתוכל להשחיל אותן על המוט. אני החלפתי כמה וכמה טבעות עד שהרכבתי את הפעילות הזו, הכל בהתאם להתבוננת שלי בך - המוט הוא ממגדל הטבעות שלי (שמרתי אותו - אני הפעם, ולא אמא שלי, מאז שהייתי בגילך - לפני מיליון שנים..:), והטבעת ממגדל הטבעות שקיבלנו מעמית.

לקח לך בערך שבועיים עד שהצלחת להוציא ולהכניס את הטבעת. כשאתה מוציא - אתה מחזיק את המוט ביד אחת, וטבעת ביד שניה - כמו בתמונה למטה. כדי להשחיל את הטבעת - אני מעמידה את המוט לפניך, אחרת אתה מפיל אותו, ואז אתה משחיל את הטבעת, אחרי שנגעת במוט. הדגמתי לך כך כל הזמן. הנה, בפעילות זו, לעומת "קופסא וכדור-2", למרות שהיית מתוסכל כמה פעמים מחוסר הצלחה שלך, הרגשתי שאפשר עוד לתת לך זמן לחקור ולתרגל לבד, עד שתצליח. ואכן, כך קרה. עדיין, זה מאוד מאוד קשה לך. אתה משחיל אולי פעם אחת ביום. אך מפעם לפעם יותר טוב. בהצלחה! וכמובן, אתה אוהב לחבוט את הטבעת ובמוט ולראות איזה צליל הם מפיקים..:)

אין תגובות:

Related Posts with Thumbnails