יום חמישי, 10 ביולי 2008

כוס בתוך כוס

אתמול קרה דבר מדהים נוסף!

היינו בדשא, כהרגלנו, עם כל חברינו הטבעוניים. בין הפעילויות שהיו על השמכות היו גם הכוסות של איריס. המדובר בפעילות הכנסת כוס לתוך כוס ("הכנס הוצא" (nesting). ההכנסה של משהו לתוך משהו - היא הדבר החם מבחינתך כבר זמן מה (ביצה וקערה, קוביה וקופסא, סתם קופסאות פלסטיק למיניהן וכו'). הכנסת כוס לתוך כוס בודדת - לזה אנחנו כבר רגילים. אך לפתע ... הכנסת את כל הכוסות ובסדר הנכון! אבא ואני לא האמנו למראה עיניינו! איך ידעת מהו הסדר הנכון?!

מוקדם יותר באותו היום בדיוק חשבתי מתי יהיה הרגע הנכון להציג לך את סט הקופסאות הקטנות שיש לנו בבית, כדי שתוכל להכניס אותן אחת לתוך השניה (הכוונה לסט קופסאות מרובעות - בפעילות של קוביה לתוך קופסא אנחנו מתשמשים באחת מהן). חשבתי להתחיל משתי קופסאות, ורק אחר כך אחת אחת להשלים את כל הקופסאות האחרות. ממש לא חשבתי שתוכל מההתחלה לסדר את כולן לפי גודלן!!! ואללה! הפתעת אותנו בגדול!!! ושוב הזכרת לנו כמה חשוב להאמין בך וביכולות שלך - רק אתה תוכל להראות לנו למה באמת אתה מסוגל, וללא ספק יהיה זה הרבה מעבר לציפיות הפרועות שלנו!

תראה את הריכוז המדהים שלך! ישבת לך שם, כאילו כל העולם חדל להתקיים מסביבך. למרות שהדשא היה מלא באנשים, מעבר לחברים שלנו, בשל ההפנינג הגדול שהיה, זה לא הפריע לך. שקעת בעבודתך...!

כל הגוף שלך היה מגוייס בפעילות. לרבות כפות הרגליים שלך כמובן. תראה איך הן מתוחות!

וכמובן, כפות הרגליים שלך גם מסייעות לידיים. כאן הן מחזיקות את הכוסות..:) שמת לב שאת כל הכוסות הכנסת ביד השמאל שלך?

כשאתה מסיים פעילות כלשהי, אפשר לחוש באוויר את הנקודה שאתה שם בסוף כל פעילות (כבר ציינתי את זה בעבר). אתה מושך את הידיים אליך, מתרכז במעין מבט רגעי כזה של גוואה, ואני אפילו שומעת אנחת סיפוק שיוצאת ממך. אני אוהבת אותך!

ובסוף הערב איריס המתוקה נתנה לך את הפעילות הזו במתנה. תודה רבה! לחיי הכנסות כוס בתוך כוס רבות שיבואו!

אין תגובות:

Related Posts with Thumbnails