יום ראשון, 6 ביולי 2008

התחלת להיבהל ככה סתם

אני כמעט ולא מצליחה לצלם אותך לאחרונה צילומים ספונטניים, כפי שאנחנו רגילים. איך שאתה רואה את המצלמה, אתה נוטש הכל ומזנק עליה בצהלת שמחה! כמו בתמונה הזו. כך שאני מצטערת שהפוסטים שלי לאחרונה לא מלווים בתמונות מתארות...

כפי שאתה רואה, חזרת לגמרי לעצמך. היום אפילו צחקנו שיכול להיות שפשוט עבדת עלינו, ולא ממש נשברה לך היד. אנחנו ממשיכים לקבע לך אותה עם סיכת בטחון במהלך היום, למרות שאין שום טעם בקביעה הזו. אתה מזיז אותה לכל עבר. אפילו נעמדת היום לבד. עדיין, אתה פחות מרים אותה למעלה. לא יודעת איך נחזיק מעמד עד יום חמישי.

הלכנו לבקר את אתי מטיפת החלב היום. אני אוהבת לבקר איתך אצלה - להישקל, להימדד וגם לקבל עצה - שתיים על דבר מה. חודש עבר מאז הפעם האחרונה שהיינו אצלה. התארכת בס"מ, והיום האורך שלך הוא 75 ס"מ. עברת את קו 11 ק"ג - אתה שוקל היום 11.055 ק"ג. כפרות עליך! אפשר להגיד בביטחון מלא שהכל מהנקה! לצערנו, אתה לא אוכל אוכל מוצק. אנחנו ממשיכים לתת לך כל הזמן, אך אתה מסתפק בכמה ביסים בלבד. אני לא מודאגת, למרות שהסביבה ההורית שלנו דואגת להדאיג אותנו מדי פעם על כך. מרגיש לי שזה בגלל כל השיניים שיצאו לך בבת אחת. ואולי אתה פחות מתעניין פשוט באוכל. אני מודה, שלפעמים קצת קשה לנו להסתכל על כל בני גילך מסביבך הבולסים בתאווה את כל אשר נכנס לפה הקטן שלהם. זה די מתסכל. אך אני מאמינה בך. כמו כל דבר - סבלנות.

יש משהו חדש שקורה איתך לאחרונה. ביומיים האחרונים פתאום התחילו לקרות דברים שמבהילים אותך ברגע, ואתה נתקף בכי עז. אתמול הייתה זו המזוודה החדשה שסבא קנה והוציא להראות לנו אותה. היום היו אלה האופניים שאבי יוצא בהם לרכיבה עם איל הקטן. לא משהו מיוחד לכאורה - מזוודה שחורה על גלגלים ואופני רכיבה. מעניין.

היום שוב נרדמת לבד. הסתובבת הסתובבת, פתאום באת, שמת לי את הראש על הברכיים וכך, תוך כדי שאני מלטפת את השיערות שלך, פשוט נרדמת. כזה מתוק...

אין תגובות:

Related Posts with Thumbnails