יום חמישי, 17 ביולי 2008

צעדים ראשונים ליד השולחן!

בימים האחרונים הייתי קצת חולה, אז אתמול יצא לך שוב לבלות יום שלם עם אבא! איזה כייף לך! אני הייתי מוכנה לבלות עם אבא שלך לבד ימים שלמים, ואף מאות שנים..:)! אני רק הצטרפתי לשעות הנקה ולהרדמה לישון (חוץ מבבוקר, אתה לא מצליח להרדם אם אני לא לידך).

אבא קצת מודאג שאתה לא אוכל הרבה. כאן בתמונה אתה מתפקע מצחוק אחרי כמה ביסים קטנים של תפוח. אני מבינה אותו - הוא מכין אוכל מדהים וכל כך רוצה שתטעם ממנו כבר. אתה באמת טיפל'ה מפסיד. אך אני בטוחה שבזמנך, כשתרגיש נכון, אתה עוד תהנה מאוד ממנו.

אבא שם לב לזה שכשאתה מנסה לגעת במשהו בפעם הראשונה, אתה לא עושה כן בגסות ובתנועת מחטף, אלא בעדינות האופיינית שלך אתה מושיט יד, נוגע בפעם הראשונה, לוקח את היד בחזרה אליך, שוב נוגע - כך כמה פעמים, עד שאתה מרגיש מספיק בטוח לקחת את החפץ החדש לגמרי לידיך.

אתמול התחלת לאט לאט לטפס למשטחים מוגבהים ללא עזרה. אתה עוד עושה כן ממש בזהירות, ולרוב קורא לנו כדי שנעזור לך. אך שמחנו לראות זאת. מה שעוד לא חזרת לעשות מאז התאונה - להתיישב משכיבה. אני כמעט בטוחה שהיית עושה זאת לפני התאונה. עכשיו אתה מתיישב רק ממקום מוגבה, כלומר, אתה יורד לישיבה.

והכי חשוב - אתה עושה כבר כמה צעדים כשאתה מחזיק את עצמך! ליד השולחן, או ליד המיטה שלנו, אתה מתהלך לך בצעדים קטנטנים זעירים. רק קצת. אבל איזו התרגשות!

תגובה 1:

isabel kedem אמר/ה...

שלום לכולם, אני כאן כדי לחלוק עדות קטנה. שמי נעמי שמואל, אני בת 40, התחתנתי בגיל 31, יש לי רק ילד אחד וחייתי באושר ועושר. אחרי שנה של נישואים בעלי הפך להיות כל כך מוזר ואני לא ממש מבינה מה קורה, הוא עמוס מהבית לאישה אחרת, אני כל כך אוהבת אותו שאני לא חולמת לאבד אותו, אני מנסה כמיטב יכולתי לוודא שלי הבעל חוזר אליי, אבל הכל בלי עזרה, בוכה ובוכה מבקש עזרה, דיברתי על זה עם המשפחה שלו אבל לא קיבלתי תשובה. אז חברתי הטובה אנה ג'והנסון הבטיחה לעזור לי. היא סיפרה לי על אדם בשם ד"ר אפטה, אמרה לי שהוא איש גדול מאוד וגבר אמיתי שאפשר לסמוך עליו ואין לו שום קשר לבעיות אהבה שהוא לא יכול לפתור והיא סיפרה לי איך הוא עזר לאינספור אנשים בבנייה מחדש של מערכת היחסים שלהם. הייתי ממש משוכנע, יצרתי קשר במהירות עם כתובת הדוא"ל שלו, drapata4@gmail.com או ה-WhatsApp / viber שלו עם המספר הזה (+22958359273). אני מסביר לו את כל הבעיות שלי, הוא אמר לי שאני לא צריך לדאוג שכל הבעיות שלי ייפתרו מיד. הוא אמר לי מה לעשות כדי להחזיר את בעלי, ואמרתי את זה, הוא אמר שאחרי 3 ימים בעלי יחזור ויתחיל להתחנן, וזה באמת קרה כמו שהוא אמר, מאוד הופתעתי, זה כל כך מדהים. התהילה של מערכת היחסים שלנו עם אלוהים קרובה מאוד עכשיו ושנינו חיים באושר ועושר עד עצם היום הזה. אם נתקלתם בבעיה דומה, פנו אליו מיד ופתרו את הבעיה אחת ולתמיד. אני גם עד חי..

Related Posts with Thumbnails