יום ראשון, 20 ביולי 2008

זהו פוסט ה-100!

100 פוסטים מאחורינו! ואללה! די מכובד! ולא יאומן!

ומה שהכי נחמד - אני כל כך נהנית לכתוב לך כאן.

ויש לי וידוי קטן - נחמד לי גם לקרוא את התגובות של הקוראים שלנו. כך שבבקשה, אתם תמיד מוזמנים להגיב - גם אם לכתוב שורה קצרה. מעבר לכך שנחמד לשמוע את דעתכם, וכייף לדעת מה הייתם עושים או איך הייתם מתנהגים, מעודד אותי גם לקבל את הפידבק שלכם. הוא נותן לי את הפוש להמשיך ולכתוב גם כשאני טיפה מתעצלת (שששש... זה קורה לעיתים רחוקות מאוד..:)

לפני כמה שבועות פגשתי את אתי (שהיא מצילה את הגב שלי מדי כמה זמן - היא מטפלת מעולה בעיסוי רקמות עמוק, 052-3474737) והבנתי ממנה שלא כל כך ברור איך מגיבים על הפוסטים. לכן החלטתי להסביר זאת שוב, מעבר להסבר שפרסמתי פעם.

קודם כל, כדי להגיב, חייבים להגיע לעמוד, בו מפורסם הפוסט הנפרד. כדי לראות איך נראה עמוד נפרד, אנא לחצו כאן. מי שקורא את הפוסטים בעמוד הראשי של הבלוג, חייב ללחוץ על כותרת כל פוסט, כדי להגיע לעמוד, בו יפורסם כל פוסט בנפרד. מי שמקבל עדכונים במייל, יצטרך גם הוא ללחוץ על כל כותרת, כדי להגיע לעמוד כזה. אז, בעמוד שבו מפורסם כל פוסט בנפרד, בתחתית העמוד יש לינק "הוסף רשומת תגובה". יש ללחוץ על לינק זה, ואז לפרסם את התגובה. תוכלו לפרסם בלהגיב על פוסט זה...:)

אני לא פרסמתי את הבלוג באופן גורף, כדי לא להפוך אותו להמוני מדי. אך אם אתם מכירים מישהו, שהכתיבה שלי יכולה לסייע לו או לעניין אותו בדרך כלשהי, אנא העבירו לו את הלינק. נשיקות!

אין תגובות:

Related Posts with Thumbnails