יום שני, 16 ביוני 2008

אומנות בגובה העיניים שלך

אם סביבתך תהיה יפה, כבר בימיך הראשונים, תוכל לקלוט את היופי גם לתוך חייך. לכן חשוב לחשוף אותך ליצירות אומנות כבר בגיל זה. למזלנו הגדול, יש לנו צייר מוכשר מאוד במשפחה. כל קירות הבית מכוסים ביצירות שלו (הנה הטעימות). אומנות היא חלק מחיינו. ויש לי תחושה שיהיה לנו טבעי מאוד לשלב אותה גם בחייך.

בינתיים, תליתי בגובה העיניים שלך מספר צילומים של חיות ושל ילדים ושל אמהות ממגזינים גיאוגרפיים. ילדים הכי מעניינים אותך. עם הזמן, נוסיף גם ציורים. אין זה מובן מעליו כי יצירות האומנות יוצגו בגובה העיניים שלך. המחשבה שמאחורי זה היא כי יצירות האומנות התלויות בגובה העיניים שלנו הן הרבה מעבר לגובה שלך. לא קשה להסיק כי לא כל כך נוח לך להתבונן בהן. חשוב לא לשכוח להוריד את העולם לגובה העיניים שלך, שלא תרגיש גמד בארצו של גוליבר.

בהתחלה תכננתי לתלות את הצילומים במסגרות עץ של תמונות. אך כיוון שהבן המתוק שלנו גורר כל דבר ישירות לפה, ואצבעות הקטנות שלו מנסות לחוש כל דבר, פשוט הדבקתי אותן בסלוטייפ לכל האורך. שלא תוכל לגרד אותן (אני בטוחה שעם הזמן תחשוב על פטנט כלשהו). בהתחלה שמתי אחת, אחר כך הוספתי עוד אחת, וכעבור זמן מה עוד כמה. כדי לא להעמיס עליך.

אה, ואם חשבת מה אתה מחזיק בפה שלך - חתיכה של סלוטייפ. עזרת לי לתלות את הצילומים...:)

אין תגובות:

Related Posts with Thumbnails