יום שבת, 24 במאי 2008

תודה לקוראינו

צ'ופצ'וף, ברשותך, רציתי להודות על כל התגובות החמות שקיבלתי לאחרונה על הבלוג שלך.

אני מאוד אוהבת לכתוב כאן. מסתבר, אפילו יותר ממה שחשבתי. כנראה, זה בא במענה לאיזה צורך פנימי שהיה לי אף ללא ידיעתי. ולכן, אני מתרגשת מאוד לדעת שיש לנו מספר קוראים נאמנים. זה חימם לי את הלב. התרגשתי גם לשמוע שהיו שמצאו במה שכתבתי עצה או סיוע.

מה שחשוב לי, מעבר להשארת מזכרת למשפחתי, הוא לעזור במה שאוכל למי שיחפש סיוע או מידע. כך שבכייף תעבירו את הכתובת של הבלוג לכל מי שלדעתכם יוכל למצוא בו עניין. אני סומכת עליכם לגבי זה.

אני מודה לכם שוב. אתם הופכים את המסע הזה לעוד יותר מיוחד.

נשיקות לכולם.

נ.ב. יהיה נחמד לקרוא לפעמים את תגובותיכם גם כאן בבלוג, אך אל תרגישו מחוייבים. אני לגמרי מבינה את ההרגשה המוזרה של לכתוב משהו אישי במקום כה ציבורי...:)

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

הבלוג שלך מקסים!
המשפחה שלך מהממת!
אתם עוזרים לי המון.
אני ממש נהנת לקרוא על מעשיכם היום יומיים ....
תודה רבה לכם!!!
המשיכו לעשות כיף!
:)
ודרך אגב-
איפה אפשר להשיג את השרפרף הקטן שהילד שלך עומד עליו במטבח?
תודה!

Miri אמר/ה...

הי יפית!
כייף להכיר אותך. תודה רבה על המילים החמות. אני שמחה לדעת שאת נהנית להשתתף איתנו בחוויותינו...:)
על השרפרף כתבתי כאן http://mychilddiary.blogspot.com/2009/03/blog-post_1771.html
מקווה שהצלחתי לעזור.
שבוע מקסים!

Related Posts with Thumbnails